{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
13.616 visninger | Oprettet:

Trailer ophug ? {{forumTopicSubject}}

Trailer ophug ? findes det..? er sådan at min far har en trailer stående som er gået i stykker i nye reserve dele sku det koste 2500kr og 2500kr i arbejdsløn at få lavet så den er blevet ''skrottet'' dog fået tilbudet om at måtte få den vis jeg selv kan fixe den.

Men findes der ophuggere indenfor trailere..? syntes kun man har set/hørt om det når det kommer til biler.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trailer ophug ?
  • #1   18. jul 2010 kan man ikke selv lave det der er gået i stykker?

• #2   18. jul 2010 skal nyt hjul leje på.. og lidt andet det ene hjul kan du puffe til så det står helt skævn ind under trailerne... i nye dele sku det koste 2500kr men ku man nu få de dele billigt kunne det da godt værre man sku se på det traileren er ikke specielt gammel nemli. og kunne da værre meget rart at have.. smiley

• #3   18. jul 2010 Bajer ! . jeg ved det ikke .. min far snakkede bare om den ikke var værd at raperere på tror selv han har givet en 6000-7000kr for den men så det jo i firma...så prisen for at få den lavet kontra en ny stort set var den samme. Men ved ikke hvad planen med en ellers var sælge den sku han nu nok kunne finde på. vis det var. men nu må man lige se om den kan laves for nogle fornuftige penge.

• #4   18. jul 2010 kør ned på en maskinestation og ta lejet med, så kan de sikkert finde et magen til til en 60-100 kr .
    Hernede bruger vi
    http://mertz.dk/
    har eller kan skaffe nænten Alt

• #7   18. jul 2010 Jeg lavede selv en mindre trailer jeg fik, og skulle skifte begge hjullejere,, jeg købte dem uoriginale da de originale var udgået... Pris 700,-kr...

Så skulle der nye ledninger på, og lygter, og den skulle til syn....og omregistrering...pris.: 1280,-kr.

Så ville jeg også gerne have en ny pressenning og elastik og elastikholdere,, pris.: 600,-kr..

Traileren kom til at koste mig.: 2580,-kr. og traileren trænger stadig til ny bund, og den er fra 1968.....

Næste gang jeg skal have trailer, vil jeg hellere have en spritny fra Harald Nyborg eller lign...

For min tid er ikke engang regnet med... og ja det kan være der lyder skørt at ofre den penge, men når man først har købt nogle af delene og har haft traileren i nogen tid, og ikke mindst været i fammilens eje siden ny,,, ja så løber det op,,, men men,,, ofte kan det ikke betale sig med mindre der er en stor dyr trailer, men de små,,, de skal bare dø ved kølle.... ;-))

• #8   1. aug 2010 Gå ind på dataophug, under bilnavne finder du trailer smiley

Kommentér på:
Trailer ophug ?

Annonce