Billeje i tyskland {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg og en kammerat står måske og skal en tur ud i europa her i september. Turen ville skulle foregå i bil, lejet i tyskland, da det skulle være billigere.
Der var et indslag om det i TV2 nyheder for ikke så længe siden - men kan umiddelbart ikke finde det på deres hjemmeside - er der nogle som tilfældigvis lige ved hvor det 'ligger' derinde?
Eller nogle som kender nogle tysk biludlejningsfirmaer?
Det største 'problem' er at vi er hhv. 19 og 20 år - og at vi begge er meget interesseret i biler, og vi ville derfor gerne have en lidt spændende/'sjov' bil - men findes der overhovedet biludlejningsfirmaer i tyskland som vil udleje sådan en til en 19 og 20 årig?
På forhånd tak (-:
jul 2006
Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.248
okt 2009
Følger: 25 Følgere: 25 Biler: 1 Svar: 57
prøv at kigge på flg.:
www.sixt.de
www.avis.de
www.europcar.de
jan 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Jeg har dog nu selv fundet en side der hedder www.guide-billig-billeje.dk , som skulle være en prisdatabase (kan dog ikke finde ud af hvilke firmaer den søger hos... og kan ikke komme til at se hvilket firma man bestiller hos, før at man bekræfter bestillingen). Det 'fineste'/'sjoveste' man kan leje som 19 og 20 årig er en Mercedes C-klasse sedan (eller BMW 3-serie sedan bruger de selv som eksempel på alternativ) eller en Mercedes C-klasse st. car. (som alternativer skriver de Ford Focus st. car, Audi A6 Avant m.fl.).
Så det ville nok ende med en C-klasse sedan. Og detil kommer to gebyrer - et for at vi er unge, og et for at vi skal være to forskellige chauffører - samlet ca. 1800,- dkr.
Men hvis nogle kender til firmaer, som vil udleje en lidt mere spændende bil til en på 19, hører jeg meget gerne fra jer.
jan 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Billeje i tyskland