{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pava, Suvo eller Dinitrol?
  • #1   19. jul 2010 Mine erfaringer: Pava klarer din bil på en dags tid, så det er begrænset med rengøring og tørring. Har set rigtig meget sjusk fra de firmaer. Og det beskytter ikke ret godt.
    Dinitrol har bilen 3 dage, og har aldrig haft noget at udsætte på dem.

'

• #2   19. jul 2010 Har nemlig også hørt det samme om Pava, ville bare se om jeg var den eneste smiley
    Har til gengæld også hørt godt om Suvo. Men vil heller høre det fra folk selv, og hvad evt. fordele og ulemper er.

• #3   19. jul 2010 man gør det selv smiley

• #4   19. jul 2010 min har fået pava for 1 år siden,og det er satme meget fedtet endnu,har lige været nede under bilen igår

• #5   19. jul 2010 jeg har gode erfaringer med suvo vi bruger det selv på arbejde og de tørre ikke bare lige sådan ud som pava gør

• #6   19. jul 2010 DInitrol, Bore INGEN huller i din, de skiller bilen af og alt plastik i bunden kommer os af, for at det bliver perfekt, har aldrig hørt noget negativt om dem, de bliver kontrolert af teknologisk institut.

Pavo og Suvo har jeg flerre gange oplevet at de ikke har pillet inderskærmene ud inden bilen har fået noget snot,

• #7   19. jul 2010 Cab sælges,239k !-->

Det hjælper jo ikke noget at den stadg er fedtet, når al det gamle skidt stadig ligger under behandlingen.

Min erfaring siger mig at pava og suvo ikke er nær så godt som dinitrol.
    Pava blæser f.eks. kun bunden af med trykluft. Det forsvinder salt og fastgroet snavs ikke ved, og suvo slilder oftest ikke bilen ad. De sprøjter bare uden på alt plastic, mv.

Men det er også en prisforskel der er til at se.

• #8   19. jul 2010 Så blev jeg da det klogere smiley

• #9   19. jul 2010 Pava skal man kun bruge hvis man hader sin bil, med siden tørrer det ud og bliver til en hård skal og selv om bunden ser fin du så rådner metalet væk under skallen.

Jeg laver mange gamle biler så det er der fra jeg har min erffaring.

Det betyder ikke noget hvordan de gør det bar de gør det ordenligt, men det er betyder noget er hvad for et produkt man bruger og der er suvo og dinitrol det bedste produkt.

Jeg ville heller efterlade min bil i flere uger ved suvo eller dinitorl end at ødelægge den ved pava.

• #10   19. jul 2010 Super, jeg takker for rådene, og smider min bil til Suvo, er sq lidt for nærig til at gi' 4700,- for en komplet behandling hos Dinitrol. Så kan jeg godt leve med, at de bore et par små huller i min 8 år gamle bil, og så spare godt 1300,- smiley

• #11   19. jul 2010 Det ene kan være lige så godt som det andet, det eneste der er vigtigt er forarbejdet hvis det ikke er blevet lavet ordenligt så er dinitrol til at lukke op og skide i.
    hvis forarbejdet er lavet ordenligt er alle 3 produkter lige gode smiley

• #12   19. jul 2010 Jeg vil sige PAVA !!!!!
    De er nogle at de eneste der tager inderskærme ud og skilder bil rigtig af ? bore huller efter nøge skemaer
    Samt de enste der er kontroleret af FDM
    men det kommer an på hvor det er gjort
    for det handler om at dem der gør det gør det rigtig ellers kan det være lige meget hvad mærke du bruger
    og husk det du kan se er ikke de steder der er vigtig at din bil har fået det er alle de steder du ikke kan se som er meget vigtig at bilen har fået
    Og det pava sted jeg kender kan skal de ha bilen i 2 dage !!!!
    www.modrust.dk
    OG til info kan jeg sige at han har 3 mand pr mand der sprøjter til at skilde og samle + rengøring
    og bruger 2/3 af tiden på det med at skilde og samle + rengøring i forhold til sprøjting
    og det er derfor mange ikke tager inderskærme ud og bare sprøjter da det er meget hurtigere
    og spare folk på værkstedet samt penge og derfor kan gøre det billigt

• #13   19. jul 2010 Som Strunge siger, det er forarbejdet der tæller. Ring rundt og forhør dig om forbehandlingen.

• #14   19. jul 2010 Der ligger et lokalt Suvo-center lidt ude for byen, og folk jeg har talt med siger at den gamle derude har temmelig styr på tingene smiley

• #15   19. jul 2010 og pava tøre kun ud hvis man ikke gir sin bil hver andet år som man skal

• #16   31. mar 2011 Jeg har prøvet både dinitrol og pava.. smiley til en gammel bil vil jeg klart anbefale dinitrol da det er den helt store tur, og de har været igennem alt.. smiley hvis du derimod har en ny bil og den er fri for skidt og snavs vil jeg anbefale pava.. ! smiley pava giver også livsgaranti hvis det er gjort indenfor de første 2 år.. smiley pava holder i længden og på min nye bil er det klart at se at dinitrol ikke kunne ha gjort det meget bedre, skemaerne som de borer huller efter er lavet i samarbejde med de forskellige bilmærker og skulle derfor sikre en komplet behandling af udsatte steder.. Det eneste man kan nævne og det gælder forøvrigt begge dele er at der er fuskere ind imellem som gør det så let for dem selv som muligt.. vær obs på det..

Kommentér på:
Pava, Suvo eller Dinitrol?

Annonce