{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Hvad anbefaler I ? {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne godt tænke mig den nye Opel Insignia .
men hvad vil I anbefale mig ?
ang motor størrelse extra udstyr
fejl og mangler
Om den er god til prisen
Osv osv

havde også kig på en Skoda Octavia fra 2009

Skal lige siges jeg vil ikke købe den fra "butikken" af men måske en der har kørt max 20-30.000km


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad anbefaler I ?
  • #1   19. jul 2010 Skodaen vinder FDM og Bil magasinets tests, hvor Opelen kommer på 3 pladsen mener jeg.

    Men hvad er dit kørselbehov, kører du mange små ture, må du ikke vælge en diesel, de soder til og der er ikke andet en bøvl med dem, hvis de ikke får lov til at røre sig min. en gang om ugen!



  • #2   19. jul 2010 Jeg har en diesel nu . Har jeg haft i snart 2 år og har ikke haft problemer med den endnu andet end det normale (Service, bremser syn osv).. Men jeg har ca 1-2 gange om ugen ca 100km kørsel på en gang ellers er det + - 20 om dagen .. Og ca hver 3. måned over 400km ..

  • #3   19. jul 2010 Så er det heller ikke noget problem, nogen tror bare at de kan køre 20km/l fordi de køber en diesel og så kører de kun 1-3 km om dagen.. detn går ikke

  • #4   20. jul 2010 Jeg syntes bare ikke at Octaviaen har så meget "ekstra" udstyr med for pengene medmindre man køber den fra ny af og selv vælger det ..

Kommentér på:
Hvad anbefaler I ?

Annonce