{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  205'er - vildest til 18 årig ?
  • #1   22. jul 2010 205 er kun vild i GTI
    Og den har du ikke råd til at forsikre... smiley

• #2   22. jul 2010 har ellers en 205 gti til salg i den lille udgave 1,6 gti med 115 hk, det er den billigste af gtierne at forsikre smiley ellers har du vel nogle foældre der har brug for nr to bil smiley

• #3   22. jul 2010 Ja en 1,9 GTI fungere ret godt.

• #4   22. jul 2010 med respekt for fart skulle jeg giive 6000kr for en 1.9 gti fra 88 uden kat, og den skulle vist have 130 hk og være ret phun:)

• #5   22. jul 2010 Kenneth P, netop... har ejet en enkelt og det er en sjov stærk bil

• #6   22. jul 2010 du er også 22

• #7   22. jul 2010 Crx Vtec smiley

• #8   22. jul 2010 hvorfor ville du starte ud med et af de værste mærker ? :-Z fransk er og bliver noget pis og finder du en 205 GTI så har den garanteret haft 36 forskellige ejere herinde så du skal nok lave en seperart konto henholdsvis til reservedele og den dyre forsikring

• #9   22. jul 2010 +1

• #10   22. jul 2010 Hasbro, du er da en tåbe.

Sådan en 205'er har sikkert haft mange ejere, men det er sku en rigtig fin maskine og den er billig i reservedele.

Min mening, Fransk ER det bedste og tro mig, har haft de fleste mærker holdende i min carport. incl en tysker til små 700.000 kr

• #11   22. jul 2010 ikke i mine øjne jeg har stiftet bekendtskab med en pug 205 1.9 GTI 2 gange (har gudskelov ikke ejet dem) og jeg er slet ikke sønderlig imponeret på nogen måder. men hver sin smag jeg fraråder bare fransk i det hele taget, deres motore er "okay" men resten halter godt efter.

• #12   22. jul 2010 Bestemt ikke enig, men det behøver vi heller ikke at være.

• #13   22. jul 2010 ken D... nogle kan lide at give den i røven, andre kan lide at få den i røven. at du kører fransk og syntes det er nr 1, giver mig et tydeligt indblik i hvad du er til..

en fransk bil i dag er sikkert en fin maskine. så længe man ikke får fingre i en såkaldt sant hans model der ender i fyr og flamme.

problemet med de franske´biler og især de ældre modeller er deres svage gearkasser. en 205 - 305 gti er en fin maskine og går ganske fint i 1.9 modellen. desværre magter gearkassen slet ikke jobbet og brækker sig nemt. og da det er en bil med en del år på bagen kan man godt regne med at de fleste har skiftet en del ejere og dermed højest sansynligt fået de tæsk de kunne.

• #14   22. jul 2010 fransk dur kun i soveværelset. basta!!

• #15   22. jul 2010 peogeut 305?

• #16   22. jul 2010 ja jeg er 22, men har kun haft egen bil i ½ år så jeg er også startet på bunden ang bonus'r i forsikring, men ring til alka og hør hvad den vil koste med respekt for fart så for du det ikke mere præcist.

• #17   22. jul 2010 Sten P.
    Hvor meget forstand har du på peugeot eller biler i det hele taget hvis du siger de går i brand?

Der var en del andre dyrer mærker så som Volkswagen. Der sjovt nok også gik i brand.

Men nej nej. Kun peugeot.

Eller fransk i det hele taget.
    I følge dig.

Jeg er lige så meget Fransk bil elsker som Ken D.
    Og jeg har aldrig oplevet problemer med bilerne jeg har haft. og ej eller mine forældre..

Jeg kunne også vælge at svine dig til og sige du kun køre i gamle lorte biler.
    Men hvorfor skulle jeg gøre det.
    Det er dit valg du kører hvad du kører og vores valg hvad vi kører.
    Men hold venligst din holdning for dig selv, i det mindste hvis du ikke kan skrive på en sorber måde.

• #18   22. jul 2010 har altid sagt at jeg ik vil køre fransk men lige pt har jeg to og 406 har jeg haft i 3 år og har kun kostet 5000kr i dele almindelig slid dele så kan man hvis ik blive meget billiger kørende smiley
    og der er virkelig komfort i den...

205 ser sku godt ud med hensyn til rust blev sku overrasket over hvor fin sådan en gammel bil ser ud

• #19   22. jul 2010 jeg kan også yderlige nævne min gamle citroen zx, gav 6000 kr for den og har sammelagt kvitteringer i dele for ca 11000 kr (og det er uden arbejdsløn) fy for pokker jeg skal aldrig eje fransk igen. og hvem fanden bruger torx og umbraco bolte til gearkassen ? glemmer aldrig da jeg skulle skifte kobling det var et mareridt uden lige på en fransk.

Jeg er inkarneret toyota mand men har dog haft en wv golf og den er meget mere stabil end min franske gadeluder.

• #20   22. jul 2010 ----Hasbro---- .
    haha så en af de grunde til at du hader fransk er simpelthen pga de bruger torx og umbraco?

• #21   22. jul 2010 hvad forventer du af en bil til 6K Hasbro? Personligt er den sjoveste bil jeg har ejet været en 205 1,9 Gti ! :o) og har da haft lidt af forskellige mærker og modeler efterhånden

• #22   22. jul 2010 ØH må vist sige der findes 1 model 205 1.6 rallye og 1 1.9 rallye og de r fede

• #23   23. jul 2010 en 18 årig skal ikke købe en 205 1.9 gti.

der er en grund til at man i sin tid måtte være over 25 for at få lov til at eje en i Sverige. hvis man e ruopmærksom spiser den dig. og det er jo bare en lille blik dåse af en gocart, hvilket gørt, at når der sker et uheld er sidder man sgu ikke særlig sikkert i en, da de bare krøller sammen.

så skulle du heller købe noget lidt sjovt, og mere ufarlgit til at startemed... en nissan sunny 1.6 kunevære et bud.

• #24   23. jul 2010 205 1.9 GTI sku vist eftersigende være en af de biler i verden som har har flest dødsfald som følge af ulykke...

• #25   23. jul 2010 Jeg har betalt mindre for min toyota igennem de sidste 4 år i rep end mine svigerforældre har på deres pug på 1 år..

deres er fra 2003 og min er fra 94 smiley

Kommentér på:
205'er - vildest til 18 årig ?

Annonce