{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Peter K
Peter K
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 50

touran {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
Jeg er blevet lidt varm på sådan en touran, der er dog en ting jeg ikke rigtig har kunnet finde svar på.
Det er om der i alle highline modeller er køl i handskerummet eller om det også er ekstra udstyr i disse modeller??
På forhånd mange tak for svarne!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  touran
  • #1   23. jul 2010 tjek hvordan den går i gearkassen!! de har det med at smide om sig med gearkasser desværre, for elelrs en super fin bil :(.. men gearkassen er utrolig upålidelig..

• Peter K
    Peter K Tilmeldt:
    jan 2010

#2   23. jul 2010 Tak for svaret! Ja det har jeg hørt noget om, men er kommet frem til at det skal være en manuel, det er vist der det går bedst med gearkasserne..

• #3   23. jul 2010 Det vil jeg nu ikke sige er helt sandt, så længe du holder motoren standard og kører normalt, så er der intet problem med DSG, er selv ved VW og der kommer da dagligt taxaer ind, hvor der ingen problemer har været, det er mere kobling, svinghjul, topstykke og turbo! Dog mest på 2,0 TDI

• #4   23. jul 2010 Okay, har bare selv skiftet i 3 stykker smiley og har en kammi der har en stående til salg med den trejde gearkasse i, den står bare for han tør ikke kører i den og risikere at den skal have anden gearkasse i, så han er købt en billig fiat ved siden af..

• #5   23. jul 2010 Bare fordi du har, er det jo ikke ensbetydende med at det er en sygdom. Tænk på hvor MANGE der ikke kører rundt også! så er det altså en lille brøkdel!!!

• Peter K
    Peter K Tilmeldt:
    jan 2010

#6   23. jul 2010 Men er det mest sikre ikke og købe en manuel, eller hvad er jeres mening der?

• #7   23. jul 2010 Kommer an på om du vil holde den standard med motoren, ellers ville jeg ikke være nervøs. Og det går sku noget bedre end manuel gear! Men smag og behag, vælg det du hælder mest til selv.

• Peter K
    Peter K Tilmeldt:
    jan 2010

#8   23. jul 2010 Ja okay.
    Jeg har fundet en 140hk. gået omkring de 180km, manuel gear, highline, dellæder, og hele svineriget. til 75.000 kan højest sandsynlig presses lidt, men lyder det ikke umiddelbart fornuftigt nok? (det er en moms fri van)

• #9   23. jul 2010 Det er en rigtig god bil, bare en anelse kedelig indeni.! smiley

• Peter K
    Peter K Tilmeldt:
    jan 2010

#10   23. jul 2010 Er der nogle ting man skal være specielt opmærksom på ved privat køb?

• #11   23. jul 2010 Husk slutseddel. .

• #12   23. jul 2010 siger ikke det er en sygdom, blot at jeg har skiftet 3 stk`s og at jeg har en kammi der kører på den 3 gearkasse!.. bare mærkeligt, og man hører jo om det også. og jeg ville personligt vælge en manuel gearkasse. bare se Altea den har det også med at smide de dsg gearkasser..

• #13   23. jul 2010 min trendline havde køl i handskerummet...

Kommentér på:
touran

Annonce