{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

forsikring (andens navn)(knallert 45?) {{forumTopicSubject}}

jeg ville godt høre om nogle havde forstand på dette. kan man evt. godt købe en bil og få den i f.eks sine forældres navn.
og kan vi godt bare købe en knallert 45 og bruge dem som bil. altså du du bliver elite billist osv alligelvel.
håber nogle kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forsikring (andens navn)(knallert 45?)
  • #1   23. jul 2010 forældre, er ikke lovligt, hvis det er dig der bruge bilen mest og 45 giver ingen anciennitet

• #2   23. jul 2010 okay. så man kan altså ikke gøre det med knallert 45? har jeg bare hørt.
    men er der ikke mange der gør det med forældre alligevel. og hvordan kan man se det? jeg låner den bare jo smiley

• #3   23. jul 2010 Man kunne engang.. Men der blev lukket for det.. Ellers ville det være en super forretning for nye bilister!

• martin c
    martin c Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 190
    #4   23. jul 2010 køb en billig mc. og stil den i garagen. så kan du overføre anciniteten til bil hos nogle selvskaber, andre har luret "fidusen" evn. vent til du er over 25 så er de fleste til at snakke med

• #5   23. jul 2010 ja men der er sku længe til jeg bliver 25, og kan skal jo betale det vide ud af øjnene for at forsikre biler idag som nybilist.

• #6   23. jul 2010 Niclas J

Sådan er det for alle. Bid i det sure æble, og tegn forsikring i eget navn.
    Det betaler sig i sidste ende!

• #7   23. jul 2010 Ja, bil i eget navn, så køb en bil der passer til din økonomi, og nøjes med ansvar på den, så vent to år, så få kasko på til den tid,så går der kun 1 år mere derefter, så kan du ved visse forsikringsselskaber allerede blive elitebilist derefter. Forældre legen kan ikke betale sig længere, da forsikringsselskaberne er begyndt at tjekke på på mistænkelige antal biler i en familie.

• martin c
    martin c Tilmeldt:
    apr 2009

#8   23. jul 2010 ja det er desværre betingelsen ved at være en knejt med bil. men om 10 år vil du tænke tilbage på at det nok var godt nok du ikke havde råd til at forsikre en 300 hk bil. det gør jeg ihvertfald den dag idag "jeg er 31" man køre jo konstant råddent i den alder smiley

• #9   23. jul 2010 nej jeg har også hørt det. og jeg vil også helst have en eget navn. men jeg har købt audi 80 2.3 E aut. den kan jeg få for 14000 i ansvar. det jo ikke galt.

• martin c
    martin c Tilmeldt:
    apr 2009

#10   23. jul 2010 det var da også en lorte begynder bil at betale forsikring på. tung bil, stor motor, uden at den egentlig er kvik. men solid vogn. jeg havde nok valgt en 3 dørs 1,3-1,6 med 75-90 hk. den burde være billigere og lidt kvikkere "ps det var ik for at genere din bil" men forsikrings selvskaberne ser den som en "stor" bil

• #11   23. jul 2010 Tja, jeg skal selv give 14.000 for en transporter, men sådan er det nu engang bare, og forsikringen falder lynhurtigt til mere "normale" priser.

Og det andet er absolut ikke heldigt hvis det bliver opdaget, specielt ikke hvis det er i forbindelse med en ulykke, da selvskabet i værste fald kan kræve pengene af dig/dine forældre.

• #12   23. jul 2010 Det er da en vildt fed begynderbil.. Lækkert med tomatgear..
    Alle behøver jo ikk køre Polo og Corolla fordi de er billigere i forsikring..
    Og 14.000 lyder som en fin pris, det tvivler jeg på kan gøres billigere..

• #13   23. jul 2010 altså jeg vil sku hellere starte med sådan en, det er skruet godt sammen. ved godt det ikke er en raket. men en halv flyder. og den kører bare godt.
    men det koster sku også at få en lille f.eks pug rally, det skal sku nok koste det samme. og så vil jeg hellere have audien.

• #14   24. jul 2010 okay. det vil jeg prøve smiley

Kommentér på:
forsikring (andens navn)(knallert 45?)

Annonce