{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.568 visninger | Oprettet:

VW polo olielampe {{forumTopicSubject}}

hey

mine forældre har købt en gammel VW polo som anden bil..

dog har den det problem at olie lampen lyser når den står i tomgang.. men røre man lige speederen så den går over 1000 rmp så slukker den og tænder igen ved de 750 rmp..

hvad kan dettes skyles? vi har nok olie på.. sidder der en olie pumpe så sådan et svin?



og noget andet..
den er meget svær at få i 5 gear. .. mens den flyver i 3 istedet. 3 fylder rigtig meget mens 5 kun fylder 1-2 cm..

hvor kan denne fejl rettes?


det er en 1.2 fra 97


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW polo olielampe
  • #1   26. jul 2010 tjek remmen til vandpumpen og evt vandpumpen.. lyder som om remmen er slap og ikke får ordentlgit fat når den bare står i tomgang...

    Hvad angår gearkassen, så prøv at fjerne manchetten i kabinen.. den læder ting og gummiting der er under gearstangen.. se om der er meget snavs dernede... giv evt. alle bevægelige dele en gang sprayolie...

    Ude i mtorrummet giver du ligeledes de bevægelige dele på gearkassen en gang WD40 og olie.. Få en kammi til at rykke i stangen og sprøjt på det der bevæge sig... Husk at "røre" godt i gearkassen når du har sprayet, så det kan få lov at arbejde...

    Virker det ikke skal der nye bøsninger (mener jeg det hedder) til .. koster 150 kr hos merkonomen mener jeg...


  • #2   26. jul 2010 ups - havde læst vand-advarsel i stedet for olie-advarsel :S

    ikke mere kaffe til dette egern...


Kommentér på:
VW polo olielampe

Annonce