{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad sker der??
  • #1   26. jul 2010 Hvis den ikke skulle afvises pga. tekst og/eller billeder, hvad skulle den så afvises på?

• #3   26. jul 2010 fordi nogle folk herinde er nogle nokkefår....!

• #4   26. jul 2010 som leo P siger smiley

• #5   26. jul 2010 ja man skulle sku tro det var en børnehave her inde.....

• #6   26. jul 2010 Hva mener du henrik f der er en børnehave, and so fucking what...

• #7   26. jul 2010 Danny, det bare folk kan jo NEMT oprette en bil der ikke er deres, derfor skal der være tekst samt gode billeder.

Jo mere tekst og jo bedre billeder, = Nemmere at du kommer ind !

• #8   26. jul 2010 det er lidt sjovt med de her indlæg.

Jeg har ingen problemer haft med at oprette mine biler?

• #9   26. jul 2010 Prøv og kig under min astra, den er std helt til det yderste, men alligevel har jeg masser af relevant tekst (:

• #10   26. jul 2010 Og er enig med Ronni og Rune smiley

Har aldrig haft problemer med at oprette en bil, netop fordi jeg har masser af gode billeder samt relevant tekst smiley

• #11   26. jul 2010 puds glorien... det er helt rigtig at det er en børnehave det her.. både med hensyn til køb og salg i marked, og at folk udstemmer biler over de latterligeste grunde..

• #12   26. jul 2010 Kan kun være enig det med marked!

• #13   26. jul 2010 Det kunne også være folk her inde vil have et mere ret galleri altså fri for useriøse folk der ikke gider gøre noget for at vise sin bil og skrive om den samt mener jeg også at det med markracer gør at folk bliver mere og mere kritiske med hensyn til hvad de vil se på her inde..

Nu kan jeg ikke selv stemme på bilerne men har da kikket med og i 80% af gangende en bil vil ind lever den ikke op til hvad folk vil se på.. Det er rystende at man tuder over at man ikke gider gøre noget for at lave en god oprettelse..

Er sikker på at hvis folk gider gøre lidt ud af sin oprettelse ved at sætte flere billeder ind og skrive lidt under hver gruppe og ikke nøjes med at skrive original eller standard samt mellemrum i teksten så er den inde på no time..!!

Det er hyle skægt at følge med på sidelinien når folk ikke ved hvad der er galt GRINER

• #14   26. jul 2010 Devil : jamen da jeg jo lige har købt bilen igår og den er komplet standart så kan jeg jo ikke skrive en masse om den..
    Jeg skal ha købt lidt udstyr til den men er lidt svært at nå på en søndag:-))

• #15   26. jul 2010 Så kunne du jo lige vente en enkelt dag eller to med at oprette den smiley

• #16   26. jul 2010 Jamen Danny så er det jo godt at der stadig er ekstra tilbehør og bemærkninger, her under sidst nævnte er det jo muligt at skrive hvad planen er med bilen og jo mere man skriver her jo mere fylde vil bilen jo få og chancerne for at bilen bliver accepteret..!

En bil uden info har selvskrevet afvisninger..! Min mening og er sikkert ikke eneste der har det sådan kan man jo se :o)

• #17   26. jul 2010 Enig med [Devil] og Bay, dog vil jeg tilføje at det ikke hjælper at skrive bedre billeder og mere tekst kommer senere..!

• #18   26. jul 2010 Danny gør du grin med mig? som en start kunne du have brugt 30 sek på at vende over halvdelen af billederne rigtigt, så jeg ikke skal stille min computer på højkant... det alene er grund til jeg giver ud stemme...

• #19   26. jul 2010 Danny lad os bare tage din oprettelse som eks.

Dine billeder vender ikke helt som de skal der er ikke mange der gider se på det og afviser alene af den grund...

Og teksten ser tynd ud prøv at søg mere info eks på www.bilmodel.dk og på www.google.dk der kan helt sikkert skrives meget mere om din Golf 3

**** Kunne jeg afvise bilen havde jeg også gjort det..! ****

• #20   26. jul 2010 <b> VELKOMST / AFVISNING / SLETTET

Min bil bliver hele tiden afvist / slettet </b>

Det er brugerne selv, der byder bilerne velkommen.
    Du kan som standard tildele 1 velkomst- eller afvise-point for de biler, der afventer optagelse, forudsat at du selv har en bil der er stemt ind.

At bilen bliver afvist, kan skyldes én eller flere af følgende årsager:
    - Bilen er ikke oprettet med tilstrækkelige oplysninger.
    - Der er ikke oprettet nok billeder til bilen - Det anbefales at oprette mindst 5 billeder.
    - Billederne er af for dårlig kvalitet.
    - Billederne er ikke af selve bilen
    - Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. 'Billeder kommer snart'.
    - Mistanke om ejerskab af bilen.
    - Tekst eller billeder indeholder stødende materiale.
    - Bilen er oprettet som salgsannonce.
    - Der er hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright)

<b> Du er altid velkommen til at prøve igen, men husk at jo mere beskrivende oplysninger og billeder - jo større er dine chancer for at blive optaget.

• #21   26. jul 2010 Har en lille historie der måske er lidt relevant til dette emne:

En bekendt havde købt en Golf 3 1,8. Lettere stylet, ikke noget vildt. Han opretter den med det anbefalede minimum af billeder ifølge bilgalleri.dk (5 billeder) og med en relevant tekst. Ikke for lidt og ikke for meget. Bilen bliver afvist 3 gange i træk. Han tænker at det da ikke kan passe... Han finder derfor et billede af et motorrum med en G60-motor som stortset er fuldforkromet og meget flot. Ét enkelt billede som ovenikøbet erstatter det 5. billede. Altså stadig kun 5 billeder ialt. Bilen kommer nu ind i første forsøg. Det mest utrolige her er, at motorrummet er fra en Corrado, og tydeligt ikke fra en Golf 3. Samtidig vælter det ind med kommentare om hvor flot og fed "hans" motor er. Ikke én eneste kommentar om at motoren sidder i en anden bil.

Jeg synes det fortæller meget om hvordan størstedelen af brugerne er herinde. De stemmer efter hvad de ligepræcis har lyst til at se og ikke som de har forstand. Måske burde hjemmesiden ændre navn til gejlgalleri.dk da det åbenbart skal være ekseptionelt for at komme ind. Og helt ærligt? Hvad skal man skrive om en 100% standard bil? Ja, man kan gå ind på bilmodel.dk og finde præcise kubiktal, antal liter i tanken og originalt dæktryk i højre bagdæk. Hvad fanden rager det mig??? Ligesom folk der fortæller om hvor tidligere ejer har købt fælgene og om dengang de tabte det ene forhjul. Hvad i alverden har det med bilens info at gøre?

Kommentér på:
Hvad sker der??

Annonce