{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skoda Fabia.. Hit/Skidt
  • #1   29. jul 2010 16v``

  • #2   29. jul 2010 Nix. 8v

  • #3   29. jul 2010 Vil hvertfald råde dig til at købe den mode med ca 100hk, da de andre virker alt for sløve.

  • #4   29. jul 2010 Den er absolut ikke købt for at skulle være en racer.. Det er primært min kæreste der skal kører i den.

    Men bilen generalt. Er der nogle svagheder ved den model? Og er det en go bil osv? Kvaliteten er vel ok når den nu er en del af VAG familien?


  • #5   29. jul 2010 Min Fabia er godt nok en diesel og fra 2006, men jeg har intet negativt at bemærke. Det er bestemt ikke verdens mest spændende bil, men den kører og det virker bare. Kvaliteten er også i orden.

  • #6   29. jul 2010 DONT!

    jeg købte en årgang 01 med 130000 på klokken, jeg slap på et halvt år ca. 30000 i reparationer før jeg solgte lortet!
    Motoren er simplelthen LORT, den er lavet af Skoda FØR de blev overtaget af VW, og årgangene før 03 (mener jeg) har haft store problemer med det elektriske
    desuden skal du sørge for at tandstangen er skiftet, da de havde en medført fejl, som er blevet rettet, men stadig en dyr reperation.

    Find dig en årgang 03 og frem, og undgå 1.4 mpi motoren med 8v (68 hk)





  • #7   29. jul 2010 Vi har haft en 1,4 8v fra 2001 og som andre nævner er den ikke det hurtigste dyr i skoven. Kan man leve med det får man en glimrende bil der kvalitetsmæssigt er tæt på VW. Vi skiftede kun fordi vi købte varevogn istedet for. Jeg ville ikke være bleg for at købe en mere hvis behovet skulle melde sig...

  • #8   29. jul 2010 Dårlige bærearmsbøsninger. Ellers en fin bil og god pris får jeg hvisket i øret af en aut. Skoda mekaniker.

  • #9   29. jul 2010 Jamen det er da tilbage i 98 at skoda blev overtaget af VW, så kan det nu passe at det er en skoda motor som sidder i en fabia ??

  • #10   29. jul 2010 Jeg hører lidt blandet her.. Jesper sig no go resten sig køb.. Men altså jeg har læst en del tests af bilen og der bliver den nu rost en del for dens kvalitet og komfort.. Motoren har jeg ikke hørt noget dårligt om nogle steder.. Snart tværdimod.. Men igen det er en gammel bil og de tests jeg har læst er tilbage fra da den blev lanceret.

  • #11   29. jul 2010 uanset om det skal være en racer eller ej, så rækker 68hk altså ikke særlig langt, når der skal være kone, veninde, børn og indkøb i bagagen.

    Den er padde sløv, og jeg ville ikke røre sådan en bil med en ildtang.
    Hellere ofre det lidt mere,og få en fornutig motor i bilen. '
    -Behøves ikke være en racer motor, men en lille TDI motor, eller 1.4 100hk


  • #12   29. jul 2010 bilen er også god! men ring til Skoda, og de kan fortælle dig at du skal gå udenom de 2 første årgange! det er selvfølgelig dit eget valg, men hold kæft jeg var træt af en skoda fabia havde kostet mig 80000 på 6 måneder!

  • #13   29. jul 2010 Ja ok det kan jeg godt se. Jeg bliver nød til at kigge nærmere på bilen. Modsat har jeg nemlig også kig på en Fiat Punt ofra 2004 med 80.000 km på klokken til 44.000 kr. (1,2 5 dørs) modellen med facelift.

  • #14   29. jul 2010 Hvorfor ikke bare finde en fin Golf4 fra 98-99 ?

  • #15   29. jul 2010 ved, at der findes mange fine 2.0'er Golf4 til billige penge.
    Og dem kan du sgu ikke slide op smiley


  • #16   29. jul 2010 Jeg vil anbefale en Skoda Fabia 1,2 ! Den kører og kører...
    Den gamle har haft sådan en til kundevogn i nogle år nu og det eneste der er skiftet på den (udover normal slid og service) er bærearmsbøsninger..
    Den min far har er dog kun en 6V'er = en Classic. Den har intet udstyr men så er der heller ikke det som kan gå i stykker.. smiley Det er jo bare kunderne der skal køre i den smiley

    Men hold dig fra Fiat'en hvis du vil have den i mange år... Medmindre at den har fået en omgang rustbeskyttelse fra ny.. smiley

    Held og lykke med købet...


  • #17   29. jul 2010 Fiaten har fået da den blev købt i 04 og igen i 08. smiley

    Jeg tar ud og kigger på begge biler idag så må vi se hvad jeg får købt smiley


  • #18   29. jul 2010 Ja en Golf 4 ville heller ikke være dum, men jeg har en budget på max 40.000 kr og det kan jeg ikek få en Golf for desværre.


Kommentér på:
Skoda Fabia.. Hit/Skidt

Annonce