{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  polere sideruder?
  • #1   31. jul 2010 du kan jo prøve... man kan få sådan noget polermiddel til glas, man kan tit få mange ridser væk, men sjældent alle.

• #2   31. jul 2010 Rasmus (Frederikshavn) N
    Spørgsmnålet går lige så meget ud på hvilke produkter der skal anvendes. Og eventuelt hvor de kan købes. For mine sideruder er rimelige slemme. Og vil selvfølgelig se om det kan redes inden jeg køber nye ruder.

• #3   31. jul 2010 Du kan polere i glas med wienerkalk og sprit opløsning (så det bliver en grødet masse) og så er der diverse dyrere glaspolish løsninger - og jeg har egentlig aldrig stødt på noget der har haft en bare nogenlunde ønsket effekt.
    De helt små ridser forsvandt, men de tydelige og irriterende ridser er der stadig.

• #4   31. jul 2010 Christina J
    Så lyder det som om jeg skal have nye ruder... Men det kan jeg få købt ind i løbet af vinderen så...

• #5   31. jul 2010 Kommer jo an på ens egen tilfredshedsrate, jeg synes egentlig ikke at resultatet var arbejdet værd. Men eftersom et nyt tag til min koster op imod 5-8.000 så havde jeg jo håbet at kunne fjerne lidt flere småridser.

Alm ruder ville jeg bare købe nye så længe de fåes, de bliver altid lidt hærget af tidens tand, nogle typer laver også sådan grimme hvide skjolder inde i glasset når duggen falder.

• #6   31. jul 2010 Ja, okay. Der er rigtig mange små ridser på mine sideruder. Og de ligger rimelig tæt. specielt på passagersiden er der en del.
    Men jeg må prøve med wienerkalk og sprit. Og hvis det ikke virker så finde nogle andre sideruder.
    Jeg regner med at købe dem brugt da Nissan i danmark vil have alt for mange penge for reservedele.

• #7   1. aug 2010 Jeg brugte Turtle Wax fra Thansen (ik til ruder) De kommer i hvertfald til at skinne!. Og så forsvinder fedtpletterne :)) Bag efter brug carclass cleaner, så står de som spejle :))

Kommentér på:
polere sideruder?

Annonce