{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.702 visninger | Oprettet:

lorte bilsælger {{forumTopicSubject}}

Her kommer lige endnu et brok indlæg over folk der sælger biler og ikke er ærlige om hvad de sælger.
Vi var oppe og kigge på en nissan micra igår til min kæreste, en fin lille bil med 1 1/2 år til syn til 7000kr (ja ved godt man ikke skal forvente meget til de penge) der er ca 200km derop til ham, og den står uden plader så det er med trailer. spørg ham så i telefonen om den har nogen fejl, for så vil jeg gerne vide det inden vi køre helt derop. Den fejler ikke noget siger han, der er selvfølgelig lidt rust og sådan, det er jo en billig bil, fint nok vi køre derop så...

Og der holder bilen så, ok der er en del flere pletter og lakken er meget mat i forholdt til på billeder og buler har den også, men ja ja det er jo en billig bil. Så åbner jeg døren, den kan så ikke lukke igen, det kan den anden heller ikke, øhh er det ikke en væsenlig fejl spørg jeg så??
Nå jeg vil stste den så, den kan næsten ikke komme igang, og da den kommer igang er udstødningen helt væk på den, øhh det er måske også en fejl jeg gerne ville ha vidst!!!

Nå så kigger vi på syns raporten og reg atesten, HOV der er sgu da kun 5 mdr til syn og ikke 1 1/2 år som han har skrevet og sagt i telefonen.. Sådan en idiot!!

For satan det var langt hjem med tom trailer igen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lorte bilsælger
  • #1   1. aug 2010 det sku træls sådan noget

• #2   1. aug 2010 Lidt ligesom da jeg var ude at kigge på transporter den anden dag, sælger lovede at vi på ingen måde kunne hakke igennem bunden med den lille fatningsskruetrækker min kammerat som er pladesmed havde med, vi kunne enda låne en hammer. Et par stykker plastik væk, og så var der jo hurtigt et par fine huller, og en sælger med en lang næse, godt man har sin faste pladesmed med:), men afslaget blev så stort, så det sagtens kan dække omkostningerne til at få det lavet, så jeg tog den alligevel:)

• #3   1. aug 2010 Det er da røv irriterende men stol aldrig på en sælger.

• #4   1. aug 2010 jeg har lige kørt tværs over landet inkl. broen over storebælt for at se på en bil, han sagde også at der var en anelse rust og den brugte lidt olie, og lidt malerpletter i bagagerummet. fair nok tænkte jeg, det kan vel klares, bilen var jo billig. men hold kæft hvor så den ud, der var maling i hele kabinin, lygterne havde været lidt matte, så dem havde han slebet med sandpapir, og så var den gennemtærret i hele røven vanger og alt, det lignede sgu noget der var trukket op af havnen.

• #5   1. aug 2010 sådan en idiot at fylde dig med løgn,han skulle have haft lov til at betale for din tid samt brændstof

• #6   1. aug 2010 7000,- for sådan en bette pispotte ?? Tror godt det kan betale sig og søge hele nettet igennem for biler....

Min svoger hentede igår en Transporter fra 94 og 400.000 km på tælleren ...... den står næsten som ny over alt med blandt andet en rigtig flot kabine, inden buler eller lakfejl men en lille næsten sød rustplet over højre forhjul har den dog ....... til den vilde pris af 6000,- og den er nysynet smiley

• #7   1. aug 2010 syntes sgu det er utroligt sådan noget. Ok måske prøver mange at lyve sig væk fra lidt rust i bunden og sådan fordi det er måske ikke alle der ser det, men 2 døre der ikke kan lukke!! selv min kærste kunne sgu da se der var noget galt der, og så ser alle det altså når hun gør smiley

• #8   1. aug 2010 hun skal bare ha en lille billig bil jo, der køre lang på literen. Den så sgu fin ud på billeder, og så med over 1 1/2 år til syn. så hvis den var som lovet så var det sgu fint da,

• #9   1. aug 2010 kender det kun for godt... i dag må man desværre forberede sig på at køre til den anden ende af landet for at køre tom tilbage :(...

• #10   1. aug 2010 Tigeren med TROLD TIL SALG: Nu har jeg siddet og kigget på biler herinde på bg til max 10.000 kr. og der var mange i midtjylland og sønderjylland som så ok ud til priserne, med lang tid til syn, så prøv lige at lave en søgning og kig dem igennem..

Der var 3 nordjyder der hentede min Leon igår, 4 timer hver vej tog det dem, men der var så heller ikke nogen overraskelser over en meget lille smule rust som åbenbart var ved det ene sideskørt, men det har jeg ikke engang selv opdaget, så vil ikke påstå jeg har løjet for køber..

Til gengæld var de i Kastrup og kigge på en E46 samtidig til den ene, og der havde sælger vist været lige flink nok mht. diverse fejl den havde.. Meget mere rust end han fortalte, diverse ting på den ødelagt/revnet og så var den generalt også rimelig slidt, så det endte med de kun tog min Leon med hjem..
    Man kan så sige det er heldigt at de alligevel skulle herover for at hente min bil, så det ikke er så lang en tur der var fuldstændig spildt ligesom din var..

• #11   1. aug 2010 jeg kunne også nemt selv finde en lille billig bil tæt herpå, men nu er det jo fruen der skal køre i den, så hun stiller lidt krav til hvilken en det skal være, kvinder i ved smiley Men vi skal ud og kigge på en meget billig polo idag, 4000 kr med et år til syn, han var da ærlig og fortalte den var grim, men kørte godt.

• #13   1. aug 2010 det er så træls når folk ikke er ærlige. har selv prøvet at køre fra åhus til padborg for at se på en golf 2. sælger havde oplyst at der var "absolut intet rust i den". det tog jeg med lidt forbehold da den trods alt var fra 1986. men da jeg kom derned var der stort set ingen bagskærme i den. plus panelerne var stort set også væk. så den fik lov at stå.

omvendt har jeg på et tidspunkt sat en annonce i dba. manglede en meget billig lille bil til min mor. kravene var mindst et år til syn og ikke alt for rådden. og omkring 5000 kr.
    der ringer så en gut fra svendborg. han havde da lige den bil jeg skulle have. det var en mazda 323 1,3 fra 1990 med 14 måneder til syn. han var ørlig og fortalte at den var meget mat i lakken og absolut ikke pæn at se på. men til gengæld var der kommer ny kobling, tandrem, bremser, støddæmpere og en masse andet på. regninger forlå på over 6000 kr. jeg gav ham 5000 og ham stod for omregistreringen. det var sgu en fin handel og "den gamle" blev glad for hendes nye brugte bil.

Kommentér på:
lorte bilsælger

Annonce