{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indbrud
  • #1   1. aug 2010 ring til forsikringen og spørg dem...

• #3   1. aug 2010 Det kommer an på hvad der står i hans papirer.

• #4   1. aug 2010 Utroligt folk ikke kan finde ud af lige at tage deres gps med ind i huset/lejligheden istedet for at lade den ligge i bilen.. Det invitere dem jo bare til at smadre en rude for at stjæle den, eller det der er værre..

• #5   1. aug 2010 min fars Ford fik stjålet sin GPS for 3 uger siden, imens den stod i vores indkørsel. forsikringen dækkede heldigvis, men det gik lidt sløvt med at få den nye GPS i, men det er en anden sag.

• #6   1. aug 2010 Den var låst inde i handskerummet, men holderen sad i ruden.
    Men var for at høre om nogen havde nogen erfaringer med det som de kunne sige noget ud fra smiley

• #7   1. aug 2010 indbrudet i bilen bliver dækket af bilens kasko forsikring(men har som regl en selvrisiko) og ting som bliver nakket i bilen er ens indbo´s forsikring også minus ens selvrisiko hvis man har sådan en..

Ved det er sådan ved alka forsikring da jeg havde indbrud i bilen her for 4 måneder siden.

• #8   1. aug 2010 Mike
    Det vil sige at den GPS til 700 og rude inkl. montering til 1700 så bliver dækket når det bliver betalt selvrisiko på 4000?
    For så vil han nok ikke ta den igennem forsikringen smiley hehe

• #9   2. aug 2010 jep.. mit indbrud kunne heller ikke betale sig at kører igennem forsikringen.. Men få ham til at ringe til dem og hør dem af.. De kan nok give ham et mere præcis svar.. husk også at anmelde det til politiet, ellers kan det ikke køres igennem forsikringen.

• #10   2. aug 2010 Mike
    Okay mange tak smiley
    Hvis forsikringen siger det vil koste ham selvrisikoen så vil han nok ikke anmelde det for tvivler på politiet finder den for han har ikke noget specielt at kende den efter, og de har nok heller ikke tid eller mange resourcer for at finde den så det nok bare mest spild af tid for 700 kr's GPS

• #11   2. aug 2010 Mine forældre fik stjålet deres GPS fra bilen. Den sad frit fremme i ruden og de havde glemt at tage den ind.

De ringede til deres forsikring og faktisk var det deres indbo-forsikring der tog sig af det.

• #12   2. aug 2010 Per F
    Men de sku vel stadig af med noget selv også?

• #13   2. aug 2010 Race F > Det spurgte jeg dem desværre ikke om dengang. Jeg synes bare det var mærkeligt at indboen dækkede det.

• #14   2. aug 2010 Indboen dækker løse ting i bilen, jeg fik penge for nogen cd'er jeg fik stjålet da de ikke kunne komme afsted med hele bilen, så nakkede de bare cd'erne og en isskraber!?

Men hvis ruden f.eks. er smadret er det kaskoforsikringen der dækker det.. Deres forsøg på at stjæle min gamle Leon kostede over 15000 kr. at få lavet, men heldigvis er det sådan hos GF at det går ind under friskade, så man slipper for at betale selvrisikoen, selvom den kun var på 1500 kr. smiley

Kommentér på:
Indbrud

Annonce