{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er der interesse for glasfiber ICE?
  • #1   12. nov 2005 Bare køb af materialer eller hvor du bygger den hele??

<b>AJay

• #2   12. nov 2005 hvor vi bygger det for folk

pris er jo relativt... kommer jo an på omfanget af projekterne...

men planer er ikke at tjene penge på de mest at få mere erfaring med at lave det...

mvh kevin

• #3   12. nov 2005 ahh det er forresten i kbh

• #4   12. nov 2005 erfaring med at lave det??? hvis i skal have noget for det er der så nogen sikkerhed for det bliver godt ?? der skal bare ikke være noget flimmer i det når det er malet hvis jeg skal betale for det....

• #5   12. nov 2005 synes de ting vi har lavet til min egen bil er blevet meget gode... har bare ikke nogle billeder af de færdige resultater endnu.. men det er på vej...

mvh kevin

• #6   12. nov 2005 kevin S...dem vil jeg gerne se inden jg bestiller et stk betalingsarbejde ved jer... for du ved jo at ligeså snart man skal betale for det skal det bare være iorden..

• #7   12. nov 2005 jeps morten s

kommer snarrest muligt skal lige have bilen hjem igen og samlet den så kommer der fotos

mvh kevin

• #8   12. nov 2005 Problemet med glasfiber er det i 99% altid synker ét eller andet sted indenfor det første år. Siger ikke det blir cm tydelige, men små huller, sliberidser osv er næsten altid at finde. Det er en dyr process hvis det skal laves med bedst mulige resultat, da der ligger utrolig mange timer i det.
    Jeg ville personligt ikke overlade min bil til fremmede som skulle øve sig i glasfiber. Nogle ting skal jo laves mens det sidder i bilen. Og efterlade sin bil i mange uger hos private - ja jeg turde ikke smiley
    I skal nok ha lavet noget rigtig fedt og vist lidt på træf før folk får blod på tanden, men tror det vil tage overhånd for jer... Ikke mange der er klar på at smide 10k+ for glasfiber til anlægget smiley

• #9   12. nov 2005
    måske en fejl at skrive "for at få mere erfaring" det er blevet tolket forkert, mente at vi bare gerne ville arbejde mere med det... for efterhånden lavet en hel del og ved udemærket godt til de problemstillinger der følger med i sådanne projekter... så der er ikke for at øve sig... men for at lave mere:-)

hvor du har prisen 10k fra ved jeg ikke.. som sagt er det ikke planen at tjene godt på det eller noget...

egentlig var indlæget lavet til folk som bare ikk selv har tid/lyst til at gå igang selv...

mvh kevin

• #10   12. nov 2005 Det var nu bare en pris jeg slyngede ud, hvis man tager priser på materialer i betragtning, samt at et større anlæg kræver 6-1000timer smiley

• #11   12. nov 2005 oki på den måde:-)

mvh kevin

Kommentér på:
er der interesse for glasfiber ICE?

Annonce