{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinterprojekter?
  • #1   12. nov 2005 musik og rust på værkstedet er en god tidsfordriver.

• #2   12. nov 2005 En ny motor med mere bundtræk....

• #3   12. nov 2005 Hmm jah skal sgu have lavet meget ved colt`en skørter,l males, tone ruder,sænkes,osv glæder mig sgu til den er færdig;) ved sgu ikk om jeg bare skal male skørtern røde ellers så skal hele bilen males sort....!

Forsat go aften......

• #4   12. nov 2005 Skiftet motor
    Nyt gummi på Momo'erne
    Fjernet antennen i ene bagskærm
    Lakeret gearkasse/motor
    Lakeret smådele på bilen
    Bygget anlægget færdigt/om til Targa kabinen
    Lavet sleepy eye
    Lavet et bagskørt

Men pengepungen bestemmer hvor meget jeg når - der sku også gerne være overskud til at betale lidt gæld af smiley

• #5   12. nov 2005 Jeg skal have skruet min op i tryk, lavet 2½" udstødning, og derefter justeret den ordentligt ind, og så skal jeg have købt og monteret en KW variant 1 gevindundervogn, og købt nogle bedre/større bremser så man kan bremse ordentligt igen smiley

• #6   12. nov 2005 Der skal laves meget.
    Mx6'eren skal lakkeres, Have læderkabine. Lavet rust i bunden, have lave en anden opsætning af anlæg i baggagerum.
    Calibraen skal først og fremmest have nye gummilister da de er utætte og når det alligevel skal gøres kan man lisså godt omlakkere den...Den trænger nu også til det. der skal self sideskørter på samtidig. Desuden skal der Nyt læder på forsæderne da de er godt slidte... og når det er klaret skal jeg have min nyindkøbte chip og intercooler monteret så jeg har lidt over 300hk.
    Sidst men ikke mindst skal den nye hu i det bliver faktisk nok det første jeg får gjort. Med indbygget 7"tft dvd divx xvid mp3..... afspiller.

• #7   12. nov 2005 ja den skal nok bygges lidt om pugen, men det bliver en hemmelighed...

• #8   12. nov 2005 Fikset et par ting også få den synet og vurderet så den snart kan få plader, også kommer der lidt styling (bodykit, lidt int. gadgets, lidt udstødning og hvad jeg finder på) men blir med garenti ikke færdig før efter vinter smiley

• #9   12. nov 2005 tja... Badboy.... ny lakering... F50 Scoop.... ny for og bag kofanger.... ice med formet plexiglas og lyd....kanbine skal også have en tur ( måske læder) vi får se.... motorrummet skal gå`s efter....sideskørte skal på ja ellers ikke det store.. haha

• #10   12. nov 2005 kabinen.. Og så skal den helt ned og kysse jorden..

• #11   12. nov 2005 jeg skal til at bygge anlæg i glasfiber så det skal nok blive spændene. regner med det er færdig engang til marts april ca.

Kommentér på:
Vinterprojekter?

Annonce