{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Anomalie Abgasreinigung" ??
  • #1   4. aug 2010 er det ikke unormal udstødnings værdi eller deromkring smiley

• #2   4. aug 2010 unormal udstødningsgasser ?

• #5   4. aug 2010 Der er vildt mange indlæg om dette emner på diverse tyske online-fora. Men ikke nogen med en reel løsning.

Det er åbentbart et kendt Pegeout problem...
    Tror det er nemmest, hvis du får en tester på den og udlæst fejl (hvis der er nogen.? så vidt jeg kunne læse på de tyske sider, var det ikke alting der havde en reel fejl, selvom teksten stod i displayet...)

• #6   4. aug 2010 1000 tak for hjælpen. jeg trode det var noget helt andet smiley i blev da meget enige om hvad det var ;p

MEN!!!
    Når den fejl opstår så køre den max 90km i timen. så kommer det sjove , så efter den lige har stået lidt, og den så bliver startet igen. Så forsvinder fejlen, og den køre helt optimalt igen ,. så det er lidt svært at kommme ind til en tester, for det skal man bestille tid til. (men man kan ikke komme med det samme!) så forsvinder fejlen jo. smiley og det vil jo bare koste mig penge ?! for så har man jo reseveret plads for ingenting smiley så hvad gøre jeg ? smiley

• #7   4. aug 2010 testeren burde også kunne se tidligere "lys"

• #8   4. aug 2010 hmm jeg har lige snakket med en bekendt, der har samme bil. tidligere automekaniker. han er også eninge med jer. men han kunne ikke svare på om det var noget man selv kunne fixe, eller om den skal ind til Peugeot? så mit spørgsmål er kan man fixe det problem selv ?

• #9   4. aug 2010 det kan du godt, hvis du har snilde, du skal bare finde ud af hvad der skal laves. Det er dét som er svært smiley

• #10   4. aug 2010 okay skal lige forstå det helt rigtigt, hvis det er unormal udstødningsgasser skal man så rense den eller noget ? ;D

jeg tro faktisk også det er unormal udstødningsgasser ;/ håber jeg kan klare det uden peugout's hjælp for det koster kassen smiley

• #12   4. aug 2010 1000 tak for hjælpen smiley det virkelig dejligt folk som jer gider at give en hjælpende hånd. det betyder virkeligt meget ! tak endnu engang smiley

Kommentér på:
"Anomalie Abgasreinigung" ??

Annonce