{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.842 visninger | Oprettet:

Forsikring af Audi A6 3,0 TDI som 19år {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt en Audi A6 3,0 TDI Quattro fra 2006, men jeg har lige fået tilbud på forsikring på 50900 kr om året, kan det ikke fås billigere? Nogle snakkede om at man kunne tage sådan et kursus hvor man bliver elite-billist eller sådan noget?

Det skal siges jeg altid har kørt lidt dyrer biler, og har aldrig lavet skader + jeg har haft motorcykel i mit eget navn fra jeg fik kørekort også uden skader. Det kan ikke passe det ikke kan blive lidt billigere.

Håber der er nogle der kan hjælpe.

MVH Jannik Søgaard Sørensen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring af Audi A6 3,0 TDI som 19år
  • #1   5. aug 2010 Du kan tage kurses respekt for fart.
    Men det gælder desværre ikke for biler over 150 Hk osv osv så det er ikke så meget ved længere.

• #2   5. aug 2010 Du kan da ikke blive overrasket over priserne hvis du har haft forsikring på en Q7 og en TT'er.....?

• #3   5. aug 2010 David P, det fik min far lavet på en anden måde, men det kan vi ikke med den her ved den er leaset eller sådan noget, tror nok jeg kun har stået som medbruger af bilerne ved de andre eller sådan noget. Du må ikke hænge mig op på det, for det er jo alle biler vi alle bruger i familien, men denne her er KUN min, derfor jeg helst vil have den i mit eget navn..

• #4   5. aug 2010 Forsøg hos Codan. De er gode til audi'er smiley

• #5   5. aug 2010 okay du er 19 år= ingen erfaring, har du råd til så fede biler, (gid jeg havde hahah) så burde du også ha råd til forsikringen, og som david p siger, du burde ikke bliver overrasket.

men det er bare ud og snakke med nogle forskellige og forhandle, dig frem til en pris.

jeg har også kørt mc og bil siden jeg var 18 år er 21 år nu og det er stadig pisse dyrt desværre selv med 0 skader, det er især dyrt med mc, når man køre r6 haha måske heller ikke det billigste valg

• #6   5. aug 2010 hvis den er leaset, kan leasing selvskabet så ikke tilbyde en billig forsikring???

• #7   5. aug 2010 no offense, men hvorfor ringede du ikk rundt til forsikrings selskaberne FØR du købte bilen?
    det siger vel sig selv af en så dyr bil ikk kun koster 10.000 i forsikring, når du kun har haft kørekort i 1 år smiley

men ring rundt til selskaberne, dog tvivler jeg på at du finder noget der nærmer sig menneske priser.

• #8   5. aug 2010 Det er dyrt så længe du INGEN erfaring har

• Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #9   5. aug 2010 Hvor har du tidligere haft forsikret dine biler?

• #10   5. aug 2010 prøv if eller gf forsikring, de plejer og være de billigste,, tag telefonen og ring til dem alle og skriv det ned det nok det nemmeste smiley

• #11   5. aug 2010 hehe det har taget mig over 10 år at få en Lexus IS300 til 4800kr helårlig med Kasko.. da jeg var 19 gav jeg 7200kr helårlig UDEN kasko for en gammel Golf 1 D fra 1979..

Så enten, så koster det, det som det gør eller også må du nøjes med andet og billigere

• #12   5. aug 2010 prøv evt alka og så med en sort boks..så kan det være du kan komme lidt ned i pris!!

• #13   5. aug 2010 Som de fleste siger, så afhænger det ikke af hvor dyre biler du har kørt skadefrit i. Du har kun haft kørekort i 1 - maks 2 år, og har dermed ikke nok køreerfaring. Alle dine flotte biler nytter dig intet, det er dig som person der udgør den største risiko når forsikringsselskaberne skal tegne dig som kunde.

Men man må vel gå ud fra, at du har gjort dit hjemmearbejde i form af at kontakte alle forsikringsselskaber og bede om tilbud fra dem?

Når du nu beder om at få tilsendt et forsikringstilbud, kan du også roligt pointere at de skal medsende forsikringsbetingelserne, således at du kan nærlæse dem. De fleste skulle gerne sende dem med uden problemer, men nogle enkelte har det med at "trække" sig, hvilket er et tegn på at deres forsikringsbetingelser ikke er noget at råbe hurra for. En ting er at du vil have det billigt, men hvis de eksempelvis ikke dækker brand (som flere rent faktisk ikke gør), kan din forsikring i bund og grund være intet værd.

• #14   5. aug 2010 Fair forsikring

• #15   5. aug 2010 etu forsikring

• #16   5. aug 2010 Du kan prøve at spørge ham her ad : http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=48646

Med de biler han har haft tidligere, kontra hans alder, så må han kunne anbefale et forskringsselskab, hvor de har nogle fornuftige priser, hvem ved.

• #17   5. aug 2010 Alle jer med seriøse svar, mange tak smiley Alle jer andre: FUCK JANTELOVEN!!!! FOLK HAR KUN ONDT ET STED!!

Kommentér på:
Forsikring af Audi A6 3,0 TDI som 19år

Annonce