{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.205 visninger | Oprettet:

En lille solskins historie.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle...

Ja jeg kørte et smut til Helsingborg igår.. op til noget der hedder bil & motor, for at få chippet/optimeret min BMW 530d fra 05..
Kommer op til sådan et lille værksted hvor gulvet bare skinner og der hænger en MB slk på liften og der triller en EVO 8 ud lige i det jeg drejer ind på pladsen.. Jeg bliver så modtaget af en lille frisk mand der hedder Dennis... vi snakker lidt frem og tilbage og han anbefaler mig ikke at chippe den til max men få den såkaldt Økotunet.. (og det ved jeg at mange siger er noget der ikke kan lade sig gøre).. Jeg bliver budt på kaffe og han sætter sin com til min bil, efter ca 5min siger han så at der lige går en time til halvanden før han har "lavet" den nye sofware til min bil... Nå men efter ca 1,5 time kommer han ud og sætter sin pc til min bil igen og indlæser det nye program i den.. Og så siger han, lad os lige trille en lille tur... og HOLD DA KÆFT en forskel der er.. den tager gassen meget hurtigere og trækker max fra ca 1500 omd/min.. og nu til det fede.. den kører 2 km længere literen, den lyder meget bedre i motorgangen og jeg er fri for at tænke på om jeg kan nå at overhale på motorvejen..

Fakts: før 221 hk og 512 nm
efter 251 hk og 580 nm

Og bedst af alt.. det kostede kun 2500 svenske dollars.. og han var bare dygtig ham der lavede det og mega flink...

Lidt solskins nyt herfra...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En lille solskins historie..
Kommentér på:
En lille solskins historie..

Annonce