{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.155 visninger | Oprettet:

Ny peugeot flip nøgle.. {{forumTopicSubject}}

God aften BG

Jeg har været så uheldig og komme til at ødelægge flipnøglen. Så nu er jeg på jeg efter en ny, jeg har så besøgt Peugeot og de skal have 1600,- for en ny flipnøgle og omkodning af ekstranøglen.

Så nu vil jeg høre om i har et billigere forslag til hvad jeg kan gøre..

Har ikke prøvet et uautoriseret værksteder, nogen der kan sige om de har sådan noget og de kan gøre det billigere?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny peugeot flip nøgle..
  • #1   11. aug 2010 Hov bilen er en Peugeot 207 årgang 2008 smiley

På forhånd tak for hjælpen..

• #2   11. aug 2010 ødelagt hvordan?????

• #3   11. aug 2010 Koster desværre hvad det koster, peugeot er de eneste der kan kode nøglerne til bilen. Dani autonøgler kan nok levere en ny nøgle, men det plejer at være dyre at få dem til at levere dem end peugeot. Og de skal stadigvæk kodes af peugeot.

• #4   11. aug 2010 Daniel J - Var uheldig og træde på den så noget af det plastic der inden i, så kan ikke få den samlet ordenligt igen..

Kim K - Ja var bange for det.. smiley

Synes godt nok det er noget dyrt plastic jeg har ødelagt.

• #5   11. aug 2010 Hvis selve printet ikke er gået i stykker kan man bare skiftet selve plastikhuset, det koster ca 1/3 af en ny nøgle og man slipper for at kode nøglerne. Ikke sikkert det er alle peugeot værkstederne der har husene da de ikke er originale. Men vi har dem til de fleste af de nyere nøgler hos os, Peugeot - Bilhuset Ronald Carlsen Odense S

• #6   12. aug 2010 Nej okay. Fordi jeg var oppe ved reserve handlen hos Peugoet i svendborg.
    Spurgte ham også og sagde til ham det ikke kunne passe at det koster en ny nøgle bare fordi man brækker noget plast, jo det kunne sagde han smiley ..

Men helt sikkert jeg nok lige må et smut til odense..

Kommentér på:
Ny peugeot flip nøgle..

Annonce