Fatter absolut ikke folk på BG !!! {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg flere gange oplevet at folk vil oprette sin bil. fine klare billeder af bilen, fin tekst osv.. Men så bliver den afvist enten fordi den er 100% standart, Standart gammel bil eller fordi der ikke er billeder af motor og kabine..
Hvor fanden finder i lige de krav ???
Ifølge BG´s betingelser er det ikke noget krav !!!
5.4 Oprettelse af biler
BilGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til bilen, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af BilGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en bil her på siden.
1.Bilen skal være din egen.
2.Alle billeder skal være tydelige og af selve bilen!
3.Bilen må ikke oprettes som salgsannonce!
4.Bilen må ikke være solgt ved oprettelsen!
5.Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
6.Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
7.Bilen skal være en bil. ATV'er mv. henvises til enten MotorcykelGalleri eller ScooterGalleri.
Er det bare mig der ikke kan læse eller er folk bare begyndt og lave deres egne betingelser for oprettelse af biler..??
Jeg syntes virkelig at nogle folk opfører sig dybt latterligt.. Tror de kender alt til reglerne, når de ikke engang kan huske en eneste af dem...
Og så det forpulede markede..
Folk sætter deres biler og andet skrammel tilsalg hvilket er helt iorden.. Men når man læser en annonce med f.eks. en bil til 1234kr så er man fandme selv udenom at der er folk der byder 1234kr for lortet.. Men annoncens ejer bliver sur og kan finde på at svine personen til, sende en udstemme, eller få frosset personens profil...
Ja undskyld mig, men jeg fatter det virkelig ikke....
Men igen.. Måske er BG bare nede på så lavt et niveau at det for mig ikke er relevant at være sammen med sådan en børnehave..
Jeg er i det mindste glad for at der på BG stadig findes personer der er relevante og som følger betingelserne.. Bare ærgeligt at "børnehaven" udrydder dem..!
Mit råd... Læs betingelserne, og følg dem.. Her skal være plads til alle.. Og så er det ligemeget om det er en standart bil der er købt til 5000 kr eller en over stylet japaner til 800.000kr..
Det er BIL galleri.. ikke stylings galleri...
Nu jeg er kommet af med det, så må i ha en fortsat god dag..
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.246
Hyg dig.
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 307 Svar: 7.748
VELKOMST / AFVISNING / SLETTET
Min bil bliver hele tiden afvist / slettet
Det er brugerne selv, der byder bilerne velkommen.
Du kan som standard tildele 1 velkomst- eller afvise-point for de biler, der afventer optagelse, forudsat at du selv har en bil der er stemt ind.
At bilen bliver afvist, kan skyldes én eller flere af følgende årsager:
- Bilen er ikke oprettet med tilstrækkelige oplysninger.
- Der er ikke oprettet nok billeder til bilen - Det anbefales at oprette mindst 5 billeder.
- Billederne er af for dårlig kvalitet.
- Billederne er ikke af selve bilen
- Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. 'Billeder kommer snart'.
- Mistanke om ejerskab af bilen.
- Tekst eller billeder indeholder stødende materiale.
- Bilen er oprettet som salgsannonce.
- Der er hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright)
Du er altid velkommen til at prøve igen, men husk at jo mere beskrivende oplysninger og billeder - jo større er dine chancer for at blive optaget.
jan 2005
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 7 Emner: 250 Svar: 12.738
sep 2003
Følger: 228 Følgere: 1869 Biler: 11 Emner: 529 Svar: 12.321
Nu har jeg jo ikke set din oprettelse dom du åbenbart har fået afvist, men det kunne jo tænkes at det var nogle temmeligt elendige billeder af bilen?
Nu kiggede jeg lige hurtigt på de billeder du har af din Vectra.. og de fleste billeder er enten af bilens næse, et skilt ad instrumentbord eller lyskegler..
Hvis det er din standard af billeder kan det jo sagtens være grunden til at den bliver afvist.
Billederne skal vise bilen som en helhed, jeg har da før haft oprettet en gammel møgspand, bare billederne viser bilen klart og tydeligt plejer der da ikke at være problemer med det.
Så tag du lige en chill pill og kom ned fra loftet igen engang
jan 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 6 Emner: 85 Svar: 640
eller velkommen, kig forbi min gamle rusten møgkass... som ingen gider at se på, og igen en total ringe oprettelse....
Det er så nemt at komme ind !! se mine oprettelser de svedskede li ind i første førsøg.... Hvad er det der er så svært ???
okt 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 6 Emner: 247 Svar: 2.516
mar 2005
Følger: 31 Følgere: 27 Biler: 1 Emner: 123 Svar: 569
Det vil kunne bevises bedre hvis BG havde nogle statestikker over hvor mange biler der prøver at blive oprettet, og hvor mange der egentlig kommer ind...
Jeg ved udemærket godt at der er folk der ikke kan finde ud af at opfylde kravene, og de skal selvfølgelig ikke ind.. Men folk der virkelig har nogle goder billeder af bilen i god kvalitet og rigtig god tekst bliver afvist fordi de ikke har et billede af kabinen eller motorrummet... Det fatter jeg ikke...
apr 2003
Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 8.817
HJÆLP TIL SELV HJÆLP
(Gør brug af den)
- Bag enden
- Begge Sider
- Kabinen (gerne flere)
- Motor
Der er plads til ialt 20 Billeder BRUG DEM
Samt billederne skal være i god kvalitet.
Det vil sige IKKE:
- Mørke billeder
- Billeder af tilbehør
- kopi billeder (mærket med DBA, BilGalleri med andre ord vandmærket billeder)
TAG DINE EGNE BILLEDER VISER AT DU INTERESSER DIG FOR BILEN
Også er vi nået til "Din Tekst":
Årgang: Husk og skriv hvilken årgang bilen er fra - www.bilmodel.dk
Motor: ccm og ventiler Eks. 1.8 20V
Hestekræfter:
eks. 123HK
Fælge: Skriv Navn/Model og tommer (på www.bigwheels.dk kan der findes info du vil kunne bruge)
Dæk:
- Mærke
- Breden
- Højde
- Størrelsen
Eks. 205/55-16
Undervogn:
Skriv om den er Standard, Sænket eks. 40/40 (de første 40 står for hvor meget der er ændret foran og de sidste 40 står for bag)
Bilstereo:
- Radioen "HU" (ikke ordet Standard)
- For højtaler (model og eventuelt effekten)
- Bag højtaler (model og eventuelt effekten)
- Bas kassen og forstærkeren samt andet der eventuelt er lavet
Styling: Der er ingen styling på bilen
- Planerne....
Interiør: Her er intet sket o.s.v.
Ekstra tilbehør:
Eks.
- Sædevarme
- el ruder for og bag
- el spejle.
Bemærkninger:
Skriv hvis der er noget du ønsker at fortælle mere om bilen som ikke skal stå i de ovennævnte punkter...
HTML - Internet adresser: www.bilmodel.dk www.bigwheels.dk
sep 2003
Følger: 228 Følgere: 1869 Biler: 11 Emner: 529 Svar: 12.321
I princippet kunne BG jo bare lave det sådan at hvis du betaler 50kr. så opretter vi dit lort uanset hvordan det ser ud, eller om det er fake eller hvad der nu eller kan være galt.
Men det har de valgt ikke at gøre, så det er op til brugerne, men det er der jo heller ikke noget ved så længe brugerne ikke kan bruge den "magt" uden at blive headhuntet for at afvise en bil.
apr 2003
Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 8.817
Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
Den er så lidt være med dem som afviser alt og alle da de stemmer anonymt
mar 2005
Desuden så er jeg fuldt ud klar over at det er brugerne der bestemmer.. Men jeg tør nøsten vædde på at 70% stemmer afvist hvis det ikke lige er en bil de bryder sig om, hvis den ikke er stylet, hvis der ikke er lavet noget ved den, hvis det ikke er en superbil osv osv....
Gamle hr. og fru. jensen har da lov til og oprette deres bil som de har brugt deres sparepenge på og er stolte af.. Også selvom den kun kostede dem 20.000kr... Men 9 ud af 10 gange vil de blive afvist... Med garanti....
mar 2005
Og ang. stemmerne, så ved jeg ikke hvordan siden fungere, men normalt bliver alle klik gemt for hver bruger, så kan man den vej se hvad og hvor en bruger klikker..
Men er da kun glad for at i arbejder på det...
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 72 Svar: 3.895
jan 2008
Følger: 25 Følgere: 23 Biler: 2 Emner: 118 Svar: 3.169
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=126333
Fatter absolut ikke folk på BG !!!