{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Mærkeligt {{forumTopicSubject}}

Hej med jer nu ville jeg gerne spørge jer om noget..når man har salgs ann på,så får man mange mails ....
Vi du bytte????????? ja med hvad spøger jeg bare,man skal så ind på folks profil og se,og mange gange er der sku kun et billed af bilen og så er prisen enten det samme som en forhandler eller højre hvis der overhoved er en pris ellers står der bare byd byd....er det kun mig der er smiley over det....hvad siger i


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkeligt
  • #1   14. aug 2010 folk tror jo deres biler er guld værd uanset hvor gammel og hvor defekt den så end er..du må ikke spørge mig om hvorfor jeg fatter det heller ikke

  • #2   14. aug 2010 Folk er lidt uintelligente, når det gælder handel med biler.

    Det er som om, at folk ikke har tjekket priserne på markedet, inden de sætter deres biler til salg. Og vigtige oplysninger mangler også i deres annoncer, såsom synsdato, kilometerantal, årgang osv.

    Jeg har aldrig handlet via markedet på BG, og jeg gør det nok heller aldrig. Jeg har endnu kun set få annoncer, som er fyldestgørende nok til, at jeg evt. kunne være interesseret.


  • #3   14. aug 2010 Modsat må man jo også sande at den sidste idiot ikke er født endnu.

    Forstået på den måde at, er man ikke rigitg interesseret i at sælge sin bil, kan man jo sætte den til salg for sjov til en god overpris.
    Min gamle vectra b lavede jeg det nummer med. Jeg var målløs da der kom en gut og gav mig pengene i hånden kontant, uden at handle eller noget, bare værsgo! Tog ikke engang en tur i den. Sygt...


  • #4   14. aug 2010 Ja men det sjove ved det er jo at når folk så spørger hvad deres feks. ford focus fra 2002 med 120000 km på klokken er værd.. ja så kommer alle de kloge hoveder og siger til manden/damen at den nok er et sted imellem 10000 og 15000 kr værd pga af "krisen"... men de selv samme personer har feks. en gammel udkneppet golf 2 til salg for 45000 kr...

Kommentér på:
Mærkeligt

Annonce