{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
396 visninger | Oprettet:

Mangler computer relateret statistik {{forumTopicSubject}}

Sidder og skal bruge noget statistik om computere og deres til tider mindre heldige brugere.

Det må meget gerne være noget i har en source på og ikke bare er trukket op af en hat. Eksempelvis" Hvor mange computere i verden mangler drivere". Osv.

Gør ikke noget med nogle sjove imellem.

Håber i vil hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mangler computer relateret statistik
  • #1   18. aug 2010 Tror du bliver nødt til at være lidt mere specifik på hvad du skal bruge.

Tvivler meget på at du finder statistik på hvor mange computere der mangler drivere...

• #2   18. aug 2010 Tror sgu ikke at der er noget reel statistik på det område.
    Folk der mangler drivere på deres computere ANER jo intet om det (ellers ville de jo ikke mangle drivere), og af samme grund er det jo lidt svært at dokumentere...

• #3   18. aug 2010 mere specifik? ""computer relateret statistik".

Den med drivere var jo bare et eksempel.

Jeg skal bare bruge noget random statistik der har med computere eller computer brugere at gøre. Alt er kan bruge.

• #4   18. aug 2010 Tja, held og lykke med det så. Tvivler på du får den store succes dog. smiley

• #5   18. aug 2010 Muligvis ikke, men jeg kan ikke rigtig være mere specifik. Jeg har beskrevet præcis hvad jeg leder efter og givet et eksempel.

Det er jo ikke fordi det er et helt vildt komplekst spørgsmål, medmindre selvfølgelig man ikke ved hvad en computer eller statistik er for noget og ordet "relateret" er måske også en svær en, men i værste tilfælde må man så lige bruge wikipedia. På den anden side, er man der ude så har man nok ikke noget at bidrage med uanset. smiley

Kommentér på:
Mangler computer relateret statistik

Annonce