{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afdrag via skat.
  • #1   21. aug 2010 Sur røv smiley

Men ville det ikke være en ide og ringe til dem og snakke med dem istedet så ?

• #2   21. aug 2010 jo selvfølgelig. det har bare ødlagt min weenkendt lidt.

så håber bare nogle have prøve det sammen.

• #3   21. aug 2010 Ikke lige mig.. det eneste jeg har prøvet er en vægtafgift eller to fordi folk ikke omregistrere, og det trække de så når man skal ha penge tilbage i skat..

Men det skal du ikke hænge med mulen over smiley Bare lad det ligge og så tag det på mandag.. beløbbet bliver ikke meget større af den grund alligevel smiley

• #4   21. aug 2010 De er ret svære at hugge og stikke i. Men hvis dit levegrundlag bliver så dårligt, at du reelt set ikke kan leve, så må de slet ikke gøre det.

Dog har det intet at sige, hvis du fx både har hus, bil og andet. Så vil de nok bare bede dig om at sælge det først.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #5   21. aug 2010 For et så lavt beløb tror jeg faktisk de er til at snakke med om det .
    Må man spørge hvad du skylder dem for ?
    Og er de slet ikk til at snakke med så fis ned i din bank og lån dem ... Det vil koste en lille rente jo men så slipper du for at skulle til at sælge bil eller andre ting

• #6   21. aug 2010 Banken vil formenligt ikke låne penge til personer, som har noget med SKAT Inddrivelsescenter at gøre - det vil min bank i hvert fald ikke. Men det er da et forsøg værd...

• #7   21. aug 2010 det håber jeg elles få jeg 5 lorte månde.
    ja bliv taget med en hoppy kniv i min bil

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #8   21. aug 2010 Bay "kender" en der fik lov at låne 80.000 kr til at betale hans bøder til politiet , så man skal aldrig sige aldrig hehe =)

Ny Audi sur røv det er da Danmarks mest hjernedød lov

• #9   21. aug 2010 jeg afdrager kun 350kr om måneden til skat, skyldte dem 6500

• #10   21. aug 2010 andre, tjene du over 25.000 kr om månde.

de har fastlagt mit beløb ud fra min løn

• #11   21. aug 2010 du kan jo anke? hvis den er deri pga dit arbejde kan du ihvertfald

• #12   21. aug 2010 Hvis du tjener over 25.000, så er der ikke noget at komme efter - det tvivler jeg på. Så har alle råd til at betale det beløb, hvis de prioriterer smiley

• #13   21. aug 2010 Styreboksen . - Hvad er da det for en gang pis? Jeg afdrager 400 i måneden, så enten tager du fejl, eller også tager du fejl.

• #14   21. aug 2010 Jeg fik også tilbudt at dele min bøde på 1.000 kr. ud på 6 måneder, da jeg ringede for at høre, om den kunne blive nedsat til det halve.
    Sagde dog pænt nej tak, da jeg kun var ude på at spare penge smiley

• #15   21. aug 2010 jeg har en stor huslejre osv.

andre da har prøve det

• #16   21. aug 2010 Det er bl.a. det, der menes med at prioritere. Du må jo have prioriteret dine udgifter forkert, hvis SKAT er efter dig smiley

Ikke for at hakke på dig eller noget. Siger det bare, som de tænker.

• #17   21. aug 2010 ring til dem på mandag, de sender ALTID sådanne breve til en om fredagen, en af grundene (<b>min EGEN teori</b>) er sikkert at man så lige kan nå at dampe af inden man ringer til dem he he

men når du ringer til dem så har du først dannet dig et overblik over din økonomi din indtægt(er) og dine udgifter, der er nogle udgifter de SKAL tage hensyn til og andre skal de ikke.

de skal tage hensyn til
    husleje
    rådighedsbeløb
    forsikringer
    medicin
    og andre nødvendige ting

ting de ikke skal tage hensyn til er f.eks.
    motionscenteret
    at du mener du skal bruge 150 kr om dagen på frokost og sjov
    bil udgifter hvis ikke den er et must for at kunne passe arbejde.

Og de ER til at snakke med.

en anden ting er at hvis du kan afdrage det du skylder på 10 afdrag må de ikke nægte det hvis beløbet ikke er under en vis bagetelgrænse - du kan finde denne regel et eller andet sted på www.skat.dk den er godt gemt i et virvar af regler :o)

• #18   21. aug 2010 De kan gøre indsigelser mod huslejen, hvis den er for høj. Så det er ikke altid, de skal tage 100 % højde for den.

• #19   21. aug 2010 det er til dels rigtigt, men hvis det er under 50.000 kr der skyldes må de ikke begynde at kræve at du flytter til noget der er billigere i husleje, men skylder du f.eks 300.000 kr og betaler 15.000 i husleje for en lejlighed i tuborg havn ja så er de i deres ret til at bede dig om at finde noget andet at bo i da de skal have deres penge.

• #20   21. aug 2010 Ja - og det kan jeg for så vidt ikke have ondt af nogen over, hvis jeg skal komme med min ærlige mening. Man har jo - generelt set - ikke råd til at bo hvor man gør, hvis man ryger i Inddrivelsescenter.

Men hva', hvis der ikke fandtes sådanne folk, havde jeg ikke noget arbejde! smiley

• #21   21. aug 2010 nu kan der jo være mange grunde til at ryge den vej skal vi lige være enige om...

jeg snakker selv en del med dem, og jeg er sq ikke selv skyld i at jeg havnede hos dem.

for ca 10 år siden var jeg lige lidt for flink til at give et par af mine halvstore kunder (kører enkeltmandsvirksomhed med transport og gjorde det også for 10 år siden) lidt for meget kredit og da de så valgte at bo*** mig i rø*** ja så gik jeg sq neden om og hjem med en del penge i klemme hos skat og moms.

så der er flere grunde til at havne hos dem :o)

• #22   21. aug 2010 Jeg er af en anden holdning. For mig at se er det altid ens egen skyld i sidste ende. Men det er fair nok at have en anden holdning smiley

• #23   21. aug 2010 sådan er det :o)

hvis vi alle havde samme holdning ville der ikke være mange tråde i forumet he he

• #24   23. aug 2010 Har du fået en bøde på 5 x 2600 kr for en hobbykniv i bilen!???

Bødetaksten er på 3000 kr og i nogle tilfælde 7 dages fængsel. Hvad lyder din bøde på?

Kommentér på:
afdrag via skat.

Annonce