{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste autohjælp? Falck, FDM, andre..?
  • #1   24. aug 2010 Har haft både falck og dansk autohjælp. Det mærkede jeg ingen forskel på.
    Har dansk autohjælp lige nu og har benyttet dem så sent som i dag.
    De var på stedet en lille halv time efter jeg ringede. På trods af det var godt ude på landet smiley
    Tror det er rimelig hip som hap...
    Men er det ikke inkluderet ved dit forsikringsselskab?
    Jeg har altid haft vejhjælp inkluderet i forsikringen...

• #2   24. aug 2010 jeg har dansk autohjælp helt klart det jeg fortrækker de kommer inden for en time i hele landet.. og har udstyr til sænket biler hvis man husker og sige den er sænket selvf

• #3   24. aug 2010 Tja, det afhænger jo bestemt af hvad du har brug for.
    mange har jo autohjælp via deres forsikring og andre igen har en mobilitetsaftale på deres nyere biler.
    vær dog opmærksom på at mobilitetsaftaler typisk ikke dækker så effiktivt som en vejhjælpsabonnement.

• #4   24. aug 2010 Jeg havde valgt FDM.. smiley har dem selv, har brugt dem 1 gang og det var simpelthen den bedste service jeg har fået... hvorimod da jeg havde falck, kunne vente umådeligt lang tid på assistance og til tider fik direkte ubehøvlede telefon damer i røret når man ringede... desuden er FDM (dansk vejhjælp) billigere end falck. Forskellen er dog at ved falck får du syge kørsel med i prisen også.. som regel ihvertfald

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #5   24. aug 2010 Jeg ved ikke mad dansk autohjælp men falck har et samarbejde med værksteder rundt om i landet om at hvis du har en eller anden ting som ikke kan ordnes på stedet så bliver du kørt til værkstedet og samtidig får du så en rabat på det arbejde som de laver på bilen

• #6   24. aug 2010 Jeg har Dansk Autohjælp på alle 3 biler.

Og har brugt dem 3 gange, alle gange er de kommet inde for 3 kvarter.

Jeg valgte dem fordi jeg kan blive kørt hjem til mig selv, fra hvor som helst i landet, endda indtil 30 km syd for grænsen. + dækning i hele Europa.

• #7   24. aug 2010 Jeg har dansk autohjælp, men det er også kun fordi jeg har det gennem forsikrings selskabet. Men ellers havde jeg valgt FDM. Tjek evt youngfdm.dk

• #8   24. aug 2010 Christian: jamen på FDM's side skriver de at de benytter sig af Dansk Autohjælp, så det kan vist komme ud på et hvem af dem du vælger..

• #9   24. aug 2010 Det vidste jeg sgu ikke smiley Men så blev jeg det klogere..

• #10   24. aug 2010 Jeg ringede og lavede mit Falck abb om den anden dag.. og manden jeg snakkede med, fortalte at Dansk autohjælp er billigere, men at man heller ikke får samme service. Såsom fritrækning, hvis man er kørt fast. Men de snakker sikkert bare for at holde sig vågne, de sælgere smiley

• #11   24. aug 2010 Ja og FDM stiger til næsten 1000,- efter det første år, så tror måske bare jeg nupper Falck..

• #12   24. aug 2010 Dansk autohjælp er klart bedre syntes jeg..

• #13   24. aug 2010 Prøv at ring og hør dit forsikringsselskab, synes 1000 kr. Lyder af meget. Jeg giver 180 kr. Pr. År gennem danske forsikring hos Falck

• #14   25. aug 2010 FDM stiger sku da ik til 1000kr efter det første år hvad er det for noget bavl.... et komplet medlemsskab af FDM inkl vejhjælp koster 680kr... det har jeg betalt de sidste 5 år nu...

• #16   25. aug 2010 Per det fordi du har kasko ved FDM... så får man falck med oveni, og det betaler du også for, så du betaler faktisk for vejhjælp ved både falck og DAH smiley

men falck vejhjælp kan dog fravælges hvis man vil det smiley

• #17   26. aug 2010 har falck til ca 800kr årligt med førstehjælps kasse og pulverslukker+ brandtæppe... nogle autohjælp produkter via din forsikring giver kun 1 afhentning pr sag...dvs at hvis du skal have flyttet din bil mere end 1 gang f.eks fra bornholm til slagelse så skal du selv betale fra færgen i køge..bare til info

Kommentér på:
Bedste autohjælp? Falck, FDM, andre..?

Annonce