{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 307 HDI FAP 136
  • #1   25. aug 2010 ved peugeot og det skal efterfyldes ved 120000km
    men du skal ha nulstillet computeren ved peugeot

• #2   25. aug 2010 Selve nulstillingen er for at få beskeden til at forsvinde og ikke en del af mekaniske udbedring af fejlen?

• #3   25. aug 2010 ja det er for at fortælle den, at der er blevet påfyldt væske .

• #4   26. aug 2010 Tak for svar - jeg har gjort det at jeg købt et opfyldningskit på 3 liter til 1800 kr. Det skal så påfyldes henover weekenden, hvor jeg også får nulstillet fejlen i infodisplayet.

Så jeg håber jeg at det kan gøre det.

• jesper  b
    jesper b Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #5   17. sep 2013 hvordan fylder man additive diesel på min 307 hdi 1,6 airvan

• #6   17. sep 2013 Diesel Peugeot 407 2.0 HDI Dec. 04

Da bilen var 5 år og 110.000km, troede jeg at skulle skifte Partikelfilter sammen med tandremmen og tog tilbud hos 4 peugeot værksteder, det var biligst i Tyskland, men midt om vinteren var det ikke aktuelt.
    Det blev Risskov, men her fortalte Værkføreren at jeg kunne vente til det stod i Displayet og nu 2 år efter kører jeg stadig videre, men har udskudt ca. 8ooo,- indtil videre.
    Men jeg var klar over at det skulle komme da jeg købte bilen i 2004
    nu kørt 177.000, jeg har kun været hos Peugeot værksted

• #7   17. sep 2013 du skruer tanken ned og pumper det ind af en af udluftningsstudserne (tag en der er højest pladseret) ikke særleig svært hvis du har bilen lidtoverjorden...

additivet skal være fra peugeot og koster nok en del.

ole E
    filtert skal bare af og renses. koster ikke meget. så kan du udskyde den rep mange km endnu. med mindre du køre med alle de dersen Regenerering/DFP rens additiver tilsat i tanken. det kan få filtret til at falde sammen pga ukontrolabel regenerering = forhøj varme.

Kommentér på:
Peugeot 307 HDI FAP 136

Annonce