{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gulplade bil
  • #1   25. aug 2010 hvis du tænker stor bil, så en nissan patrol eller toyota landcruiser

det kommer jo også an på pengepungen:)

• #2   25. aug 2010 En som er så gammel at du ikke skal give 5040 ekstra i vægtafgift...

Har selv en peugeot 406 som jeg er ovenud tilfreds med, men der er sikkert masser der siger nu at du ikke skal købe fransk - skal jeg så slet ikke udtale mig om.

Men ellers de fleste "stationcar"-størrelser er under 2 tons - dog er der enkelte der er over 2 tons så de er sluppet billigere i reg-afgiften - og har den dyre vægtafgift på.

Så vælger du bare årgang og pris som du har lyst til at ville have.
    PS: Ford Galaxy kan også findes i få eksemplarer hvor totalvægt er under 2 tons men så må den næsten intet laste.

• #3   25. aug 2010 Har lige set at det skal være en som er indreg første gang FØR den 25 april 2007 og være under 2 tons for at du slipper for den dyre vægtafgift.

Min må slæbe 1500 kg (dog kun 1400 på alm B-kørekort)

• #4   25. aug 2010 Hvilken prisklasse?
    Benzin eller diesel?
    Kassevogn eller st.car på guleplader?
    Hvilken årgang til og fra?

• #5   25. aug 2010 allan hvorfor må den ikke slæbe mere på dit b-kørekort?:)

• #6   25. aug 2010 Allan R:
    tvivler ikke på dig men hvor står det med at man slipper for strafafgiften hvis den er indregistreret før d. 25 april 07 ..

bare fordi jeg havde en opel zafira opc der var vejet ned til 1975kg og jeg skulle stadig betale 3500+5040 = 8540

• #7   25. aug 2010 Henrik M > fordi at egenvægten er 1350 kg og man må kun køre med +50 kg på alm b-kort.

Martin B > Du sagde selv det magiske ord - NEDVEJET - der var engang en lille forretning, vi kalder den SKAT som synes at dem som nedvejede deres biler fint kunne veje deres biler ned, men på et eller andet tidspunkt gik den lave vægtafgift op til normal igen for at folk ikke skulle snyde på den måde.
    Find selv link... aner ikke hvor det står men har læst så meget om det herinde på BG....

• #9   25. aug 2010 Man kan godt have en nedvejet bil, uden at have betalt registreringsafgift af nedvejningen.. Så koster den stadig 8080 i stedet for 2710 i vagtafgift..

• #10   25. aug 2010 nåår jamen lyder meget rigtig mente også jeg havde læst noget om det, men kunne ik få det til at passe når jeg stadig fik den "dyre" regning smiley

• #11   25. aug 2010 Du skal da have sådan en som min smiley

• #12   25. aug 2010 jeg søger lidt nyer bil alså til pris klasse fra ja 60-100000 kr. Skal være diesel tænkte på en lille bil under to tons så man kunne slippe for straf afgift men havde plads til anlæg og stadig havde plads til at det man skal havde med og flytter på.. Så derfor tænkte jeg vis man kunne få en lille bil alså som en seat leon agtig og stadig havde plads kunne det være guld..

Kommentér på:
gulplade bil

Annonce