{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

VW Golf 4 2.8v6. Vs Fiat 20v Turbo. {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
står og skal til og købe en ny bil.
kigger på de 2 emnenet handler om, men vil gerne høre fra jer der har noget personligt erfaring, med de modeler..

hva for en er dyrest i reservedele.
og hvad for en syns i der køre bedst.

har hørt at Fiatén har en del problemer med sit ledningsnet og den ruster en del..

Så alt i alt vil jeg gerne høre om fordele og ulemper ved dem. så hva for en for jeg mest for pengene....

Tak på forhånd...

*Bravo89*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Golf 4 2.8v6. Vs Fiat 20v Turbo.
  • #1   26. aug 2010 helt klart golfen!

  • #2   26. aug 2010 golf helt klart.. men tag den i 1,8t.. den er noget sjovere og meget mere økonomisk..

  • #3   26. aug 2010 DET MENER DU ABSOLUT IKKE SERIØST smiley

    GOLF!

    Har selv haft en fiat (og min kammerat have coupen) og nej hvor vi bare skruede meget for at få lortet til at virke. Min punto kørte før salg med 1,6 bar og 220-240 heste (alt efter rullefelt) og min kammerats coupe lå på små 300. Men al de penge og al det besvær vi havde proppet i de lorte biler og hvor meget der gik i stykker smiley

    Især coupen er rigtig træls at skure på.

    Så vil du have noget flot, hurtigt og holdbart vælger du golfen. Evt. overvejer 1.8turbo, billig i drift og kan blive okay kvik med få penge.

    Coupen skal du kun overveje hvis du er arbejdsløs millionær og er mekaniker uddannet så du både har tid, penge og viden til at holde bilen kørende smiley


  • #4   26. aug 2010 nylander: sjovere ? den her har 4 hjuls træk, 6 gear og lyder 200000 gange så godt!!

  • #5   26. aug 2010 ja men der skal ikke laves meget ved en 1,8t før dit 4 hjulstræk og den 200000 gange federe lyd, ikke har en jordisk chance, samt den fine 2,8 er MEGA tørstig.. kender en der har haft sådan en 2,8 og han skiftede den efter 14 dage ud med en anden golf bare i 1,8t...

  • #6   26. aug 2010 Gætter på du mener en Coupe 20v Turbo...
    Klart Fiat'en. Der er en god grund til italienerne kalder den for "Piccola Ferrari"


  • #7   26. aug 2010 Golfen er bedst,men Fiaten er der meget mere stil over samt det at have en bil som ikke mange andre ikke har!!!

  • #8   26. aug 2010 hey Jesper P.
    ja havde sku lige glemt og skrive Coupé...


Kommentér på:
VW Golf 4 2.8v6. Vs Fiat 20v Turbo.

Annonce