{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  multilink
  • #1   27. aug 2010 ved self ikk om der er andre biler der født med det tror vistnok at bmw os har det på nogen af deres ældre modeller

  • #2   27. aug 2010 Uden at vide det, kunne det så ikke være noget med jo hårdere du køre jo mere spær kommer der ? ..

  • #3   27. aug 2010 Såfremt bine er en sedan med multi-link, hvilket den nok er, da der ikke solgtes mange herregårdsvogne af denne bil, er dine problemer nok følgende:

    1: Du har en B280F-motor: Det er sikkert din luftmassemåler, den er gal med, Er den ikke i orden, vil din tomgang ikke køre ordentligt. Men køb en Haynesbog, der kan du læse mere om det.

    2: Dine klonklyde kommer sikkert fra bagtøjet. Din bil er forsynet med Multi-Link-bagaksel, der betyder, at den har uafhængig affjedring på baghjulene. Fikst, men der er en helvedes masse bøsninger, der kan blive slidte...
    Dit problem er sikkert, at den øverste bøsning ovenpå selve differentialet er i stykker. Så vil klumpen bevæge sig op og ned når du enten sætter bilen i D eller R eller henholdsvis giver gas eller slipper speederen.


  • Jonas T
    Jonas T Tilmeldt:
    jul 2003

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 45
    #4   27. aug 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Multi-link_suspension
    multilink er generelt klart at foretrække fremfor stiv bagaksel.


Kommentér på:
multilink

Annonce