{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.244 visninger | Oprettet:

Rust - sandblæsning... {{forumTopicSubject}}

Da jeg står og har denne gamle AE86èr så ville jeg lige se om jeg kunne få nogle gode indputs til hvordan man bedst starter fra bunden af...

selv mener jeg at det bedste ville være at få sandblæst hele den rå karosse efter den er blevet skilt fra hinanden...

men.... hvordan er det med rust som sætter jeg på det bare metal efter den er blevet sandblæst,??? skal den ikk ha en gang grunder/Epoxy umidelbart lige efter den er blevet sandblæst?? og eller hvor lang tid må det går efter...

og er det rigtigt at man kan bruge sandblæse pistol fra hus sand blæsning... hvis ikke...

Hvor kan man så få det gjort henne af i sdr jylland, lad oz sige fra Tønder og ud fra.... og hvad koster sådan en omgang ca ?!?!?

Chris smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rust - sandblæsning...
  • #1   30. aug 2010 Du behøver ikke prime umiddelbart efter - hvis bare den står tørt og ikke for fugtigt. Der er somregel masser af svejsearbejde efter en sandblæsning, så det skal jo laves inden man maler.

Jeg kender ingen i sdr.jylland der gør i det, men prøv at snak med veteraner folk de kender altid stederne. Det er VIGTIGT at du vælger et sted der har stor erfaring med blæsning af karosser, da forkert tryk og blæs kan smadre hele din karosse så døre osv ikke længere passer eller de slår buler i metallet.

Du skal nok regne med 5-10.000 for blæsning af samtlige dele og blæs af svejsninger efter den er svejst op.

• #2   30. aug 2010 den får en eposy grunder lige efter den er sandblæst ellers vildt det rå metal begynde at ruste lige med det samme det kommer ud af båsen det bliver blæst i.. umiddelbart vil jeg mene det kan gøres for et par tusinde med regning

• #3   30. aug 2010 Du kan læse lidt her evt. http://www.jyderup-sandblaeseri.dk/

Kommentér på:
Rust - sandblæsning...

Annonce