Rust - sandblæsning... {{forumTopicSubject}}
Da jeg står og har denne gamle AE86èr så ville jeg lige se om jeg kunne få nogle gode indputs til hvordan man bedst starter fra bunden af...
selv mener jeg at det bedste ville være at få sandblæst hele den rå karosse efter den er blevet skilt fra hinanden...
men.... hvordan er det med rust som sætter jeg på det bare metal efter den er blevet sandblæst,??? skal den ikk ha en gang grunder/Epoxy umidelbart lige efter den er blevet sandblæst?? og eller hvor lang tid må det går efter...
og er det rigtigt at man kan bruge sandblæse pistol fra hus sand blæsning... hvis ikke...
Hvor kan man så få det gjort henne af i sdr jylland, lad oz sige fra Tønder og ud fra.... og hvad koster sådan en omgang ca ?!?!?
Chris
jul 2003
Følger: 113 Følgere: 141 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 11.333
Jeg kender ingen i sdr.jylland der gør i det, men prøv at snak med veteraner folk de kender altid stederne. Det er VIGTIGT at du vælger et sted der har stor erfaring med blæsning af karosser, da forkert tryk og blæs kan smadre hele din karosse så døre osv ikke længere passer eller de slår buler i metallet.
Du skal nok regne med 5-10.000 for blæsning af samtlige dele og blæs af svejsninger efter den er svejst op.
jan 2004
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 6 Emner: 25 Svar: 3.044
aug 2002
Følger: 35 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 32 Svar: 877
Rust - sandblæsning...