{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.247 visninger | Oprettet:

Er jeg den eneste der er træt af det ? {{forumTopicSubject}}

Her til morgen, skulle jeg jo, som hovedparten af den danske befolkning, på arbejde, jeg er så "priviligeret" at jeg har en bil, hvilket jeg jo benytter mig af, hver eneste hverdagsmorgen.

Idag skete der så det usædvanlige, hvilket vil sige, første gang, på mere end 2 år, at ved min tilkørsel til motorvejen, var der allerede begyndt at være kø.

Fair nok, tænkte jeg, og eftersom vi alligevel sad i kø, kunne jeg lige tjekke på nettet, om der stod noget (der kom ingen meldinger i radioen), hvilket der så ikke djorde.

Efter godt ½ time, kommer svaret så til mig, det viser sig, at der holder en havareret bil i nødsporet, dog ikke meget der var sket (gudskelov). Herefter begyndte trafikken at komme lidt op i fart, indtil næste kø-dannelse.

YESSSS!!.. Så sidder vi her igen, og igen var jeg spændt på at se, hvad årsagen var, var der væltet en lastbil, var der sket en større ulykke, eller hvad kunne der være sket, efter 20 min. fik jeg så svaret, denne gang var det hele 2 havarerede biler der holdte inde i nødsporet, som havde fået et lille tryk i snuden, ingen døde el. andet.

Herefter begyndte trafikken IGEN at komme op i fart, hvilket den så heldigvis fortsatte med.

Jeg er så godt og grundig træt af den mentalitet hos folk, der bare SKAL sænke farten til det laveste, for, at glo ind i nødsporet, bare fordi der lige holder en bil eller to.

KOM FOR IND I H****** DA VIDERE!!... Der absolut, og jeg mener <b>ABSOLUT</b> ingen grund til at stoppe hele trafikken, fordi du lige har lyst til at glo ind i højre side. <b>Selvfede klaphatte!!!!!</b>

Men jeg er vel ikke den eneste der er godt træt af den opførsel, fra andre bilister ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeg den eneste der er træt af det ?
  • #1   31. aug 2010 AHAHAHAHAH

har du ikk fanget dig selv i at lave det nr. selv en gang i mellem smiley

jeg begår det selv en gang i mellem men ikke når der er meget trafik på vejene smiley og jeg bor jo i kbh. her kan vi godt køre bil .DD:D

• #2   31. aug 2010 Kender det alt for godt det er pisse træls!

• #3   31. aug 2010 abdul A
    Jeg kan svare dig oprigtigt, Nej, det har jeg på intet tidspunkt, for hvad der er sket inde i nødsporet, ser jeg ikke som noget, der overhovedet kommer mig ved.

• #4   31. aug 2010 hva hvis nogen har brug for hjælp ;)...

jeg kan godt føle dig det er pisse irriterende når det er sådan noget småt noget..

men det er jo så typisk os i danmark.. vi er så nysgeriige

• #5   31. aug 2010 abdul A
    Nemlig, men det er jo ikke kun os danskere.
    Jeg skimter det lige hurtigt, hvis jeg ser nogen holde inde i siden, konkluderer hurtigt, om der er noget jeg kan gøre, eller om jeg skal køre videre.

Men det at folk bliver ved med at køre så hamrende langsom omkring det punkt, begriber jeg ikke, de første 300 bilister har vel set, at der er ikke noget at komme efter.

• #6   31. aug 2010 jo det oplever man desværre ofte men sådan er det.. en anden ting der kan irritere mig meget er når lastbiler skal overhale hinanden i myldertiden.. det er virkeligt frustrerende at de skal lave så meget kø fordi den ene lastbil kører 2 km/T hurtigere end den anden

• #7   31. aug 2010 folk viser hensyn fordi der er havererede biler og folk render rundt på motorvejen hvor der må køres 130km/t normalt.. det burde du også gøre, da ingen ved om en dør, barn eller andet lige pludselig dukker op.

alm. kø oplever du åbentbart ikke, men 400.000 danske pendlere oplever det HVER DAG og gør ikke det store ud af det, fordi der ikke er noget at gøre ved det..

hold dig venligst til mindre befærdede veje eller væk fra normal trafikken hvis du ikke kan vise hensyn

• #8   31. aug 2010 hahahaahahaha

• #9   31. aug 2010 'Scooby Doo !
    Håber du kan høre hvad jeg skriver, igen.

For det første, så har jeg ikke sagt noget om, at køre hensynsløst, selvfølgelig er man agtpågivende, når man ser der holder to biler, men når vedkommende inde i siden ikke render rundt og skaber sig, er stadig istand til at bevæge sig rationelt, så ved vedkommende hvor han/hun skal befærde sig.

For det andet, så er der forskel fra, om du lige sænker farten en lille smule, kontra at sænke den HELT, til du bevæger dig 2 km/t.
    Siodstnævnte er, for mig at se, dybt omsonst, det indikerer egentlig kun, hvor langsom folk er til at registrere, om der er fare for at ramme en person.

Jeg har førhen haft en anden rute til arbejde, og tro mig, jeg kender til det at holde i kø, kan du siger ordet 'vejarbejde' ??.. Konstant i mere end 1 år.

• #10   31. aug 2010 tror bare vi folk i danmark skal bevæbne os med mere tålmodighed og mindre nysgerighed smiley så kommer vi alle frem til tide smiley

• #11   31. aug 2010 - BluezCat-DK® *: Ja hvad skal jeg sige end at jeg 100% enig med dig! - Ikke nok med det irriterende for den øvrige trafik, så giver det også rig mulighed for yderligere ulykker pga. folk er opmærksomme på noget helt andet end trafikken på vejen.

Jeg kan kun ryste på hovedet, og håber hver gang at der ikke sker flere ulykker.

• #12   31. aug 2010 Blue Catz: Jeg tror ikke rigtig at problemet er EN person der vælger at sænke farten til de her 5-10 km/t, problemet er jo at den første sikkert sænker farten til 90-100 km/t, den næste "overreagerer" og sænker farten til 80-90 km/t, osv.

• #13   31. aug 2010 Det er da umiddelbart værre når der kommer kø i den modsat kørende vejbane, fordi man skal kigge på havarerede biler i nødsporet i den anden side.
    Jeg kan godt se at der kan være mulighed for en ens vejbane, hvis der holder en bil i vejbanen. Der har været en grund til at den havarerede bil har generet trafikken tidligere, kan køen godt blive ved med at være tilstede et godt stykke tid efter på en trafikeret motorvej. Og hvis vedkommende i den havarerede bil har gået omkring bilen og folk har kørt forsigtigt forbi. Men som du selv fortalte, der holdte to havarerede biler i nødsporet ved kø nr. 2. Sandsynligheden for at at de netop er kørt sammen i nødsporet er jo ret lille, så de må have opholdt trafikken i de kørende baner på et tidspunkt. Og tit ser man jo, at hvis bil nr 1 bremser med 30%, bremser bil nr 2 typisk med 35-40% indtil man har fundet ud af hvor meget den forankørende har bremset. At bil nr. 3 så bremser med 45% pga samme problem og bil nr 4, 5, 6 osv bremser, kan der jo hurtigt blive kø. Det er en ond cirkel der kun udbedres af at der bliver færre biler på vejene og folk holder afstand. To ting der er stort set umulige at opnå i DK.

Men ja, det er irriterende at folk ikke bare kører videre, da trafikken burde glide nemt.

• #14   31. aug 2010 vil så også sige at folk er dårlig til og ringe ind og melde om kø og det!

• #15   31. aug 2010 Kører selv rundt i hele landet hver dag og må sige, at køer vil der altid være, enten pga. af vejarbejde eller uheld, men når det så er sagt.
    Så burde de lange kigge-køer snart stoppe.
    ved godt det lyder lidt groft og er absolut ikke tilhænger af bøder her og der, men ved uheld , står der gerne 2-3 politibetjente som derikke er brug for, med hænderne i lommerne. De burde stå i modsatte kørebane og fartmåle alle dem der stopper op for at glo, og ja nedsat hastighed på over 15% = med 500kr i bøde og +30% nedsat hastighed = bøde på 1000kr så ville det snart få en ende. Tænk på hvad en total unødvendig kø, har af konsikvenser for rigtig mange mennesker.
    I sidste uge sad jeg i over 3 timer i 2 forskellige kiggekøer over Fyn.
    Spild af tid og rigtig mange penge for samfundet, når møder må aflyses og varer ikke kommer frem, for ikke at tale om alt den arbejde der kunne være lavet i stedet for at holde i kø....

• #16   31. aug 2010 De mennesker der gør den slags bør have frataget deres kørekort. Det er en sygelig adfærd. Og trafikfarlig!

• #17   31. aug 2010 det er hvist detr vi kaller glo kø smiley det er mega nedren

• #18   31. aug 2010 det er psyko belastende..
    for et par mdr tilbage var der sket en ulykke på modsatte side af motorvejen. kommer selv kørende i den hastighed jeg må. pludselig skal jeg stå på bremsen fordi der er et fuckface der sænkede hastigheden til 60 fordi vedkommende skulle glo.. pis nu bare af dit nysgerrige fjols smiley

Kommentér på:
Er jeg den eneste der er træt af det ?

Annonce