{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fiat Bravo HGT årg 97
  • #2   31. aug 2010 havde ellers hørt at det skulle være en god motor

• #3   31. aug 2010 motoren er helt ok hvis man bare veligeholder den... den ruster jo som alle andre fiatèr

• #4   31. aug 2010 ja men den jeg har kig på er importeret sidste år

• #6   31. aug 2010 Oki

• #7   31. aug 2010 Sørg for at den HAR fået skiftet tandrem... smiley

Og ja, den lyder fantastisk, næsten lige så fantastisk som Volvo og Audi's femmere, og vi ved jo alle, at fem er bedre end seks (høhø) smiley

• #8   31. aug 2010 Motoren er bestemt ikke sart.
    Det er en af de mest holdbare motorer Fiat nogensinde har lavet. Væsentligt bedre end så mange andre motorer.
    Det eneste man skal være opmærksom på ved motoren, er om den er serviceret efter bogen. God idé at tandremmen er skiftet inden køb, da det kan være en bekostelig affære. Den har desuden godt af nye tændrør ret ofte. Ellers klarer den alt på bedste manér. Jeg var glad for min, og en tur til sydtyskland og tilbage igen klarede den til topkarakter. Altid med masser af overskud.
    Man skal være opmærksom på rust og el i bilen. Den skal være undervognsbehandlet og plejet. Jeg havde rust i bagklappen på min, men har også hørt om rust omkring tankdækslet og i skærmkanterne.
    Spejlfødderne irrer, og det gør de bare. Man kan købe nye komplette spejle, ingen grund til at købe med el, når man bare kan købe manuelle og tage foden fra dem.
    Hold øje med elektronikken. Sædevarmen virker højest sandsynligt ikke i førersiden. Tjek at alt elektronik virker. Og vær opmærksom på om airtbaglampen virker. Den skal tænde med bilen. Og slukke igen smiley
    Ellers får du en billig og velkørende bil med god kvalitetsfølelse og masser af udstyr. Et rigtig godt køb, hvis man finder et godt eksemplar. Men køb ikke nødvendigvis den først og billigste, det kan være pengene værd at købe de lidt dyrere og lidt bedre velholdte.

• #9   31. aug 2010 Sys det er en lækker vogn

• #10   31. aug 2010 Ok tak..
    Den jeg har fundet er importeret, med læder osv , har fået skiftet tandrem for 20.000 km siden

• #11   31. aug 2010 Hvis det er den på bilbasen, ser den umiddelbart fin ud. En lille smule dyr måske, men den er veludstyret.
    Den har også fået skiftet spejle, så du slipper for at den irrer. Bagrudeviskeren er også fjernet, så slipper du får at den ikke virker, som også kan gå i stykker. Desværre kan man godt få brug for den engang imellem når det er rigtig vådt.
    Det ser ud til at det er en tysk import. Måske kan den have været kørt meget til grænsen på motorvejene. Men hvis den lyder som den skal, kan den godt være iorden. Husk på at biler ruster også i Tyskland smiley Måske ikke så meget, men de gør det også.

• #12   31. aug 2010 Ja det er den sorte smiley
    synes det ser lidt ud som om der er en bule i forskærmen

• #13   31. aug 2010 ja et par bilkabuler hist og pist synes jeg også jeg kan se.
    Mente at sådan en HGT havde forlygtevaskere. Og spejlene er lidt matte i farven i forhold til resten af lakken.

• #14   31. aug 2010 ja

Kommentér på:
Fiat Bravo HGT årg 97

Annonce