{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.241 visninger | Oprettet:

Alle med Altea FR "FR sænkning" {{forumTopicSubject}}

Hey, ville gerne lige høre fra folk som har en seat altea fr som er standard FR sænket! da jeg gerne vil se hvor meget det er og hvordan det ser ud! smiley

og lad nu vær med at sig at jeg kan søge selv! for dette er prøvet, enden skriver folk noget som ikke er til at forstå ellers har de sænket den endnu mere osv osv..

Vil gerne være helt sikker på hvad der er 100% fr sænkning ?:)

Dalsgaard

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alle med Altea FR "FR sænkning"
  • #1   5. sep 2010 Kunne forestille mig at en FR er sænking nogenlunde som hvis man køber sport-up pakke. Det er 15mm. Ved ikke om det er nogen hjælpe.

• #2   5. sep 2010 Dawid

ved det ikke , der for jeg spørg smiley har nemlig set en her inde som skrev fr sænkning og der skrev han 35mm men spurgte ham om det var rigtigt osv, han har så ikke gidet og svare! -.- også lod jeg mærke til i et ford blad hos ford her forleden at deres sænknings sæt "ekstra udstyr" hed 30mm !

hos seat kan man få FR sænkning for 4800 kr og det er med montering osv. ved godt at man selv kan gøre det billigere, men nægter at rode med sådan nogle ting igen da jeg er så træf af det! så hvis det er omkring de 30-35mm så vil jeg da klart hellere have det! smiley kunne selvfølgeligt også bare tage ned til seat imorgen og høre men alligevel! smiley

• #3   5. sep 2010 Så vidt jeg ved har FR'erne hårdere undervogn og så hedder det at den er sænket 15 mm

• #4   5. sep 2010 Nino, det var desværre ikke meget .. smiley så kunne det godt være at man skulle se sig efter en god gevind undervogn !

• #5   6. sep 2010 Jeg har smidt en HR gevind på min, det er godt og virker, Undervognen bliver ikke så stivsom en normal undervogn, plus den klæber sig bare fasttil jorden!

• #6   6. sep 2010 FR undervognen sænker 15mm ift. standard altea. Endvidere er der lidt hårde dæmpere, men generalt er det en meget hård undervogn.

• #7   6. sep 2010 Nino, okay, kunne godt være man skulle kigge lidt på det så! smiley

Tue

okay, og tak for svaret! dog lige lidt for lidt synes jeg!:)

• #8   6. sep 2010 det er for lidt. Jeg har smidt 50-55mm H&R fjedre på min, og det ser godt ud syntes jeg, men den er mega hård at køre i. Ligger dog kanont på vejen.

• #9   6. sep 2010 okay, ja det er jo ikke pænt når biler er for høje! smiley har i evt. nogle links til hvad i har købt ? smiley ved ihvertfald at jeg nægter at købe noget billigt lort til under 3000 kr igen! det var nok på min vectra, og fandt hurtigt ud af at det ikke er der man skal spare på pengene!

Kommentér på:
Alle med Altea FR "FR sænkning"

Annonce