{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Passat 1,9tdi 130hk. Godt køb? {{forumTopicSubject}}

Hej Vagcars

Er blevet tilbudt denne bil til ret så billig penge. Det er en tidligere taxa med triptonic aut. gear hvor gearkassen lige er blevet renoveret i tyskland for knap 29.000kr. Er der noget man skal være speciel opmærksom ved denne bil? Og er der mange km i den endnu? Den ser meget ser meget velholdt ud og køre ganske fortrindeligt.

På forhånd tak smiley

Jesper C

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Passat 1,9tdi 130hk. Godt køb?
  • #1   9. sep 2010 Uha der kan være mange ting på sådan en, så hvor skal man begynde..

Undervognen er skrøbelig mht. bærearme og bøsninger i bagbro.
    Elektronikken kan drille
    Motormæssigt er det nok mest turboerne der ikke holder for godt.

• #2   9. sep 2010 det er svært at sige da du ikke skriver hvor langt den hat kørt

• #3   9. sep 2010 Og er der mange km i den endnu?

Du skriver jo ikke hvad den har kørt..

men ja, sådan en kan sgu sagtens køre en halv mill uden problemer smiley

jeg turde sagtens købe den, har selv passat smiley

• #4   9. sep 2010 ups, min fejl smiley Den har kørt 288.000km... og må da hellere lige rette min hej vagcars til hej bg smiley Var bare ikk lige så meget respons derinde og er lidt desperat smiley

• #5   9. sep 2010 ved 130 hk tdi pumpe dyse motor, er der det problem at dyserne med tiden gør deres hul i topstykket for stort og derved ødelægger topstykket. der ud over hvis man ikke ved mellem 2 og 300000 udskifter pumpedyser vil de kunne gå i stykker og derved ødelægge både stempler og cylindervægge, så hvis man ikk passer på kan man købe en bil som måske skal repareres for mange tusinde kr.
    Bilen kører pisse godt og trækker fint det er en rigtig god bil men man skal sku passe på med den 1,9 130 hk pumpedyse motor.

• #6   9. sep 2010 Hold dig fra tiptronic...Men hvis der er en kvit. på de 29.000,- burde der også være en garanti.
    Check bøsninger og ophæng.
    Ellers en lækker vogn.

• #7   9. sep 2010 Har kvit. på at det er lavet på aut. værksted i tyskland, så det burde ikk være et problem smiley men kan man se/høre om dyser osv er ved at gå? Kan ikke lige umiddelbart se i dens sygejournal at det skulle være lavet tidligere...

Mange tak for svar indtil videre!

• #8   9. sep 2010 de skal som hovedregele skiftes mellem 2 og 300000 km og de koster over 15000 kr vidst nok. og på det tidspunkt altså der mellem 2 og 300000 km sku jeg mener at topstykket allerede sku være medtaget der hvor de sidder.

Den jeg reparerede havde en ødelagt dyse og derfor et smadret stempel og en ramponeret cylindervæg. og der var topstykket slidt op der hvor dyserne sidder og den havde vidst gået lig knap 300000 km.

Kommentér på:
Passat 1,9tdi 130hk. Godt køb?

Annonce