{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

Syn.. hva er det til?? {{forumTopicSubject}}

Hey´sa..

OK har lige købt en golf 1,8 cl fra 87... Ventede 2 uger på at ham jeg skulle købe den af fik den nysynet.. det fik han så gjort og jeg købte bilen..
Så ville jeg lige tjekke hvordan tandremmen så ud.. puja den var ikk go.. så den skulle skiftes (ved godt det ikk er noget med syn at gøre) men da så bilen kommer ud til min mekaniker.. viser det sig at begge styrekugler er total færdige.. og bære arme er mere end færdig. min mekaniker mente at det var pisse farlig at køre i den..
og der heller ikk noget lys i instumentbordet... (ved ikk om det går til syn)
Og lyset variere i styrke,,

Hva fanden kan man gøre her.. syntes seriøst ikke det kan være rigitg..
en nysynet bil.. (4 dage siden den blev det) er så dårlig!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syn.. hva er det til??
  • #1   21. nov 2005 Stop whining - syn har intet med bilens stand at gøre. Det hele vægter på hvor heldig man er. Min gamle MR2 var nysynet og den manglede bund på 20x30cm smiley

• #2   21. nov 2005 når man siger nysynet nu til dags siger det knap så meget som for 2 år siden,
    jeg var også selv til syn med min gamle mazda, jeg havde faktisk regnet med at han smadret den total, men nææ nej, han mente det var en fin bil, og mig der troede at den skulle skrottes

• #3   21. nov 2005 Tja.. Kommer sQ tit an' på om de fik lidt i aftes ;)..

Selvom de ikk burde være så'n..

• #4   21. nov 2005 okay
    du vil være overraskket over,hvor meget man fuske sig igennem syn, der ikk andet at lave den, det er ikk så dyrt til en golf

• #5   21. nov 2005 Det eneste der holder er sku en Fdm test.. Vil meget heller købe en bil der er gennem testet hos Fdm end jeg vil købe en nysynet bil..

• #6   21. nov 2005 Min Astra blev også 'fjernsynet' Mit arbejde ligger lige overfor synshallen, så jeg gik deriver i en pause for at bestille tid. Men synsmanden jeg snakkede med kiggede bare over på den (over p-pladsen, vejen vores indkørsel. Ca. 100m) og sagde "Ja, den er fik nok" og skrev en synsrapport til mig. Var godtnok blevet synet 3mdr. tidligere, men til tilsendt en indkaldelse til syn alligevel.

• #7   21. nov 2005 syntes bare det er total uforsvarlig at syne sådan en bil... ja selvfølgelig kan jeg bare lave det.. men det holder jo ikk.. så kan man sku da lige så godt la vær med at ta til syn..

• #8   21. nov 2005 Styrekugler og bærearme SKAL de tjekke. Og de har også gjort det ved samtlige biler jeg har synet. Er automekaniker så har synet en del efterhånden.
    Så det er direkte svineri at den er synet den Golf!

• #9   21. nov 2005 medmindre de gamle slidte dele er blevet genmonteret efter syn?? så er det et andet sted der er noget galt...

• #10   21. nov 2005 Det er direkte svineri hvis de gamle dele er genmonteret...

Har selv fået synet en bil hvor styrekugler var sprunget helt i luften... men fordi at jeg var i arbejdstøj blev den godkendt...

Det var ikke min egen bil, men en kundebil, vi havde ikk styrekugler hjemme og kunden mente at vi skulle prøve at syne den alligevel... og den gik igennem og fik så skiftet styrekugler dagen efter...

Kommentér på:
Syn.. hva er det til??

Annonce