{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.393 visninger | Oprettet:

Fiat Stilo 1.6 {{forumTopicSubject}}

Hej !

Jeg skal ud, og have bil igen. Jeg har kigget på en masse forskellige. Jeg har sat et budget på 45. - 50.000 Kr.

Jeg har fundet en 3d. Fiat Stilo 1.6, 2002. Kørt 135.000. Til kun 40.000 kr. Ny synet m.v. - fede 17" Abarth fælge.

Jeg har været lidt skeptisk overfor Fiat, men jeg synes at modellen er meget fed, specielt den 3. døres.
Hvad siger i til modellen, og er der andre biler jeg bør kigge nærmere på

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fiat Stilo 1.6
  • #1   11. sep 2010 Mener der er noget med at når du skal skifte forlygte pære, så skal du ha forhjulet af og inderskærmen ud for at skifte den.. men ved ikke om det passer.. Så længe man ikke får lavet ting hos fiats værksted, så er de ikke værre end andre... smiley

• #2   11. sep 2010 Det er sandt det med forlygtepære, de er ikke nemme at skifte.
    Min bror har haft 2 Stilo´ere og han har været rigtigt glad for dem.
    Han har ikke haft de store problemer med dem, og de har ikke været dyre at få lavet eftersyn på. Og de har været passet på et fiat værksted, god service og altid en lånebil UB!!!

• #3   11. sep 2010 Mht. forlygtepære - lyder det besværligt, men hvis det er det eneste, så lyder bilen ikke helt dum.

• #4   11. sep 2010 Det letteste når man skal skifte pærer, er at hejse bilen op så kan man få en arm op mellem kofanger og inderskærm og skifte dem.

Kommentér på:
Fiat Stilo 1.6

Annonce