{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  zenvo st1 vs bugatti veyron
  • #1   14. sep 2010 Godt nok er det en rimelig gammel video og der er en masse meninger om den.

Mange herinde vil mene at den Zenvo ikke får fuld gas.

Men jeg er i hvert fald ikke i tvivl om hvad for en jeg syntes bedst om og den er bygget syd for grænsen.

• #3   14. sep 2010 Whats the difference?
    Ingen af de biler kan hamle op med Veyronen på nogen punkter!

• #4   14. sep 2010 Slap du nu af, VAG er sikkert meget fint, meeen... Skal du være realistisk er Veyronen idiotisk dyr, og med undtagelse af topfarten, væsentligt langsommere end Zenvoen og Koenigseggen.

• #5   14. sep 2010 Ja sådan en CCXR er fandeme også lækker.

• #6   14. sep 2010 Langsommere.

Vil gerne se de to andre gå til 100 km/t på 2,5 sek. Det er der ingen af dem der kan.

• #7   14. sep 2010 Dr. House !

Du får hvad du betaler for. Sådan har det altid været!
    Alle delene som Veyron'en er bygget af, er produceret fra bunden.
    Dette er en af grundende til, at den er så dyr.

Jeg kan garantere dig for, at Bugattien æder de to bækasser på mellemaccelerationer, topfart, laptimes, kvalitet, køreglæde, holdbarhed, HK, NM og jeg kunne blive ved....

• #8   14. sep 2010 Sådan en CCXR er simpelthen for sindssyg.. Den kan høres kilometer væk og trækker som ind i helvede. Jeg bliver helt bange når jeg står bag den, og den får fuld skrald.. En Veyron derimod synes jeg ikke rigtig har nogen motorlyd. Når man står bag den, og den får noget at leve af lyder det bare som torden smiley Hvad man så synes er bedst er jo en smagssag. Jeg er mest til den fandenivoldske V8 fra Sverige!

• #9   14. sep 2010 Jeg vil gerne se Veyronen gøre det på 2.5 sekund i første omgang.

Drop nu din VAG fanatisme! smiley haha

• #10   14. sep 2010 Lad nu være, Veyron er hurtigere til både 100, 200 og 300 km/t på trods af at den vejer omkring 400 kh mere end de andre to og har færre kræfter, det kan man jo så tænke lidt over.

Den er bare så meget bedre bygget.

• #11   14. sep 2010 Vi ser ikke en bil som Veyron'en i vildt lang tid. Det er en Hypercar ud over det sædvanlige. De præstationer samt pakket ind i avanceret teknik og guddommelig luksus. Den pakke finder man ikke andre steder. Og prisen er vel relativ for de folk der handler i den prisklasse i forvejen ?

• #12   14. sep 2010 Dr. House !

Haha, nå ja jeg glemte jo helt at sådan en Veyron selvfølgelig bliver hurtigere for hver gang du tager en tur i den...
    Så efter 5 år går den faktisk fra 0-100 på et sekund..

Ole Vedel Jr .

Veyronen er et teknisk- og designmæssigt vidunder, men det forstår en knægt som dig jo sikkert ikke!

• #13   14. sep 2010 Ligefrem at sige veyronen er for dyr. VW sælger da bilen til halv pris. Så de mister mange penge på den bil. Klart der er mere kvalitet over den veyron. Zenvo er bare en kitcar der er samlet i en garage. Så den på jyllandsringen hvor den kørte galt. Nøj den er møg skæv over det hele.

• #14   14. sep 2010 Haaa haha, en bruger der hedder Volkswagen AG.

Endnu et bevis på at numerologi er fup og humbug. Men VW, Hvis en Veyron kører hurtigere fra 0-100 hele tiden, vil det så sige, at når den runder små 400.000 km, så rejser man rent faktisk tilbage i tiden?

Just another freak in the Freak Kingdom....

• #15   14. sep 2010 brabus tkr kan æde den skide bugatti til morgen , middag , aften OG natmad !!

• #16   14. sep 2010 Personligt synes jeg heller ikke at en bil der nærmest kører af sig selv er lige så sjov som en, man får sved på panden af bare at betjene gear og kobling.

En Veyron kan betjenes af din 18årige lillesøster som lige har fået kørekort..

• #17   14. sep 2010 Mads H

Jeg forventer heller ikke at en tard, som dig forstår ordet "Ironi"

Nu var det faktisk en ironisk svar til retard nr. 2 (Dr. House !) der ikke har den fjerneste idé om, hvad det er han snakker om.

Han skrev følgende:

"Jeg vil gerne se Veyronen gøre det på 2.5 sekund i første omgang."

Første forsøg?
    Vil det sige at det tager kræver 100 forsøg før den faktisk er i stand til at nå 100 km/t på 2,5 sekund?

Nahh mon dog...

• #18   14. sep 2010 Live By The Gun Die By The Gun !

Vågn op.. Den bil blev aldrig til noget udover et flot karosseri med en V8-motor.. Den døde tilbage i 2006/2007

• #19   14. sep 2010 Nu er en veyron heller ikke så hurtig igen når der kommer nogle sving på ;).

Zenvoen så bare ud til at være skæv så den er svær at styre på en bane. Venter stadig på Top Gear tester en omfang med den. Men jeg tror ikke de tør at la dem prøve den. Så bliver zenvos rygte bare ødelagt smiley

• #20   14. sep 2010 Hvilken bil snakker du om Anders J?

• #21   14. sep 2010 Live By The Gun Die By The Gun !

Prøv at slå op under hurtigste bil i Guinness Rekordbog under hurtigste bil, og fortæl mig hvad der står?

• #22   14. sep 2010 Btw Anders J, hvis det er Veyronen du hentyder til, så er det en 16 Cylindret med 4 turboer.

• #23   14. sep 2010 Thrust SSC , det viser google ..

• #24   14. sep 2010 Kent P

Jeg er godt klar over hvilken motor der ligger i en Veyron.. Jeg har faktisk kysset motoren i en. Haha.

Live By The Gun Die By The Gun !
    nævner Barabus TKR som er en bil som aldrig blev til noget. Den skulle kunne køre 0-100 på 1,67 sek og køre 430 km/t.... Så langt kom de aldrig.

• #25   14. sep 2010 Porsche 9FF GT9

den er hurtigere på toppen og det er SSC Ultimate Aero TT også (: samt Weber Faster One er hurtigere på toppen men fra 0-??? ved jeg intet om

• #26   14. sep 2010 Live By The Gun Die By The Gun !

I min verden tæller den ikke som en bil.
    Den har jetmotor, og stålhjul.

Men så under verdens hurtigste serieproducerede bil hvis jeg skal skære det mere ud i pap.

• #28   14. sep 2010 Uuuuuuuuuh, der er mange flerstavelsesord i, taget i betragtning at der køres Golf... Og Ford!

Der er INGEN af os der aner hvad vi snakker om i denne tråd, for ingen af os har prøvet at køre sådan én - vel da, manse? Vi har allerhøjest SET en eller måske 2 af disse landevejenes jagerfly.

Old al denne klogen-sig og teoretiseren er i bund og grund barnagtigt. Iøvrigt længe siden jeg har hørt ordet tard, tror det var engang i April hvor jeg var vikar for en kollegas 7. klasse i fysik? Talt pænt til de voksne, dreng.

• #29   14. sep 2010 Live By The Gun Die By The Gun !

9ff er ikke den hurtigste bil... Det er Veyron SS. Weber Faster One har aldrig lavet et rekordforsøg.

Og SSC UATT har jo intet med en bil at gøre... Så er en F16 som tænder afterburner på landingsbanen før den letter jo også verdens hurtigste bil....

• #30   14. sep 2010 Jeg forstår desværre ikke, hvad det er du skriver.
    Kan du få en til at oversætte til dansk?

Hvis du har været vikar, burde du også vide at:
    - april staves med et lille a.
    - I øvrigt staves i to ord.

• #31   14. sep 2010 Så nu går der sgu børnehave i den. Sådan!!! Wuhu bilgalleri.dk !

• #32   15. sep 2010 hahaha henter lige en gang popcorn, FIGHT FIGHT FIGHT!!!!

• #33   15. sep 2010 Christ....

Nej, nu blev det sgu en tand for barnagtigt.

• #34   15. sep 2010 Hold nu op med det mundhuggeri, det er da helt galt...
    Tilbage til trådens topic, og så er alles E-Peen vokset en smule, bare for god ordens skyld

• #35   15. sep 2010 Ole Vedel Jr .

Fordi han skriver det måske?

Mads H

Du begynder at svine mig med "flerstavelsesord" eller hvad det nu er du prøve at forklare mig.

Så vil bare lige pointere, at du nok ikke skal kaste med sten, hvis du selv bor i et glashus!

• #36   15. sep 2010 Volkswagen AG : Du underminerer din egen troværdighed i tråden ved at falde til et niveau hvor retard og tard er en del af ordforrådet..

• #37   15. sep 2010 Jeg forstår godt hvorfor Mads nævner den 7.klasse.. Småfejl eller ej.

• #38   15. sep 2010 Og når vi så er nogen som giver udtryk for at niveuaet er faldet til under konfirmationsalderen, vælger Volkswagen AG at blive ved. Sådan. Brug nogle bandeord og kald ham noget grimt!!! HEP HEP HEP!

• #39   15. sep 2010 Anders J og Jakob L

Hvis I lægger mærke til det, var det Mads H der begyndte at nedgøre mig!
    Jeg svarer blot tilbage i samme toneleje!

• #40   15. sep 2010 - Volkswagen AG -

Godt ven smiley

• #41   15. sep 2010 Uden at tage stilling til om den ene bil er bedre end den anden vil jeg alligevel lige sige en lille ting, som dog ik handler om biler men derimod om brugeren - Volkswagen AG -. Den eneste "tard" i denne tråd indtil videre er sku da dig selv. Du er så besat af verdens ringeste bilkorcern (Volkswagen) at uanset hvad der bliver sagt og bevist vil du altid stille dig på bagbenene og svine andre til uanset om de har ret eller ej. Du har set dig selv så blind på det lort at du kun kan se fejl på alle andre biler end biler der er produceret af Volkswagen. Lidt fra mig brug det hvis i vil.

• #42   15. sep 2010 - -Futte- -

Jeg forholder mig udelukkende til facts!

Du kan ikke modsige mig på et eneste af overnævnte punkter!

I så fald du har lyst til at prøve, skal jeg med glæde linke til videoer til, der bakker min påstande op!

I forhold til mange andre i denne tråd ved jeg faktisk, hvad jeg snakker om!

• #43   15. sep 2010 - Volkswagen AG - : Flot at du kan læse dine data korrekt af fra bilbladet.. Klap klap!

• #45   15. sep 2010 Wee.. Du kan søge på google ? Må jeg få din autograf ? At du smider et par links siger jo INTET om viden. At du bruger retard og tard i din tiltale til folk, vidner snarere om mangel på samme.

• #46   15. sep 2010 Jakob L

Det er du desværre ikke værdig nok til - så nej du må ikke få min autograf!

Jo det siger netop det hele, at jeg kommer med FACTS via link!!

Kom nu videre, tror vi har forstået det med tard/retard.

• #47   15. sep 2010 Vi ? Sidder I flere ? Det er jo kun DIG der bruger de ord. (Du er jo så glad for ordkløveri)

Det er et forum.. Ikke video-deling. De bør kun underbygge det skrevne.

Velkommen til ironi btw. som du så yndigt påstår selv at bruge.

• #48   15. sep 2010 Som jeg så startede mit indlæg med at sige, skrev jeg jo som følgende Uden at tage stilling til om den ene bil er bedre end den anden. Så det her handler faktisk overhovedet ik denne tråds indhold. Men derimod handler det om at uanset hvilken tråd eller fotoalbum herinde der har det mindste med VW at gøre så går du helt i spagat og i haregear. Hvis folk siger det mindste negative om noget VW produceret så er du helt oppe i det røde felt, det er ik første gang du er midtpunkt i en diskussion og med garanti heller ik den sidste. Tror du har en underligt fetich? Men som sagt så har du stirret dig blindt på VW og uanset hvad andre mener er det stadig din super favorit foretrukne bilfabrikant. Det er som sådan os helt fair men lad andre folk ha deres meninger uden du behøver at blande dig og prøve at overbevise dem om at det er numero uno, for det er det bestemt ik. Kun i din verden.

• #49   15. sep 2010 Futte og Jakob L: Kom nu bare tilbage til emnet, istedet for at køre den længere ud!

• #50   15. sep 2010 Theis P - jeg har ik kommenteret emnet overhovedet. Så for mig at komme tilbage til emnet vil gøre at jeg skulle starte forfra. Og det gider jeg faktisk ik. Men tak for omsorgen.

• #51   15. sep 2010 Nu er Top Gears bane en bane inde på en lufthavn. Der er 4 langsider på deres bane. Derfor vil biler med mange HK typisk ligge i toppen på den bane. Tá du den veyron med på jyllandsringen sammen med en GTR V spec så skal vi nok de den veyron få nogle klø smiley

• #52   15. sep 2010 <b> Hvornår lærer folk, at det er tåbeligt/meningsløst end bare at forsøge at diskutere med en fanboy/troll? </b>

• #53   15. sep 2010 Jeg er her ikke for at kommentere på noget som helst. Hvilken bil der er den bedste er jo en smagssag. Nogle kan li den ene, andre kan li den anden...personligt er jeg til Mclaren F1 - bare fordi den var så langt forud sin tid dengang den kom frem...og fordi jeg syntes den er forbandet flot at se på..

nåeh men video : Veyron vs. GTR (godt tunet)

http://www.youtube.com/watch?v=WVJPVeU-Z0c

• #54   15. sep 2010 Nu syntes jeg ikke vi skal gå igang med at sammenligne voldsomt tunede biler med std. biler for det får vi intet brugbart ud af.

Ingen af os kan komme uden om at en Veyron er et mesterværk som intet andet inden for bilverdenen.

• #55   15. sep 2010 Anders H

De GTR'er får stadig smæk så det basker!

GID .

Er du nu også sikker på det?
    Tror ikke man skal fejlvurdere den nye Veyron Super Sport.
    Med en vægt på 1.838 kg, 1200 HK, 1500 NM, mere sporty undervogn, opgraderede bremser m.m. skal den nok æde sådan en GTR V Spec!

• #56   15. sep 2010 kan nemt se zenvo gå tæv. 2 stikflammer ud af røven. siger lidt om hvordan få gass

• #57   15. sep 2010 Du bliver særtog kloger. 1,8 ton er fucking meget for en sportsvogn. Den vil aldrig tá en letvægt sportsvogn hvis der er mange sving. Så kan du sige hva du vil smiley

Vægt er det værste en bil har. Men fint hvis du tror det er den eneste bil i verden som slår alle andre biler i alt

• #58   15. sep 2010 Volkswagen AG - Du får heller ikke sportslige præstationer ud af en lastbil bare ved at pumpe en masse effekt i dem. De dur' kun til at køre ligeud, altså hk/kg forholdet smiley

Ingen tvivl om at Bugatti'en er et vidunder, men en baneracer, det bliver den sku aldrig, og der snupper jeg også helst en GT-R hvis valget var til rådighed smiley

• #59   16. sep 2010 GID .

Ved du egentlig hvad en Nissan GT-R vejer? Ellers skal jeg fortælle dig det.

En standard GT-R har en curb weight på 1.740 KG og 479 HK hvilket giver den et KG/HK forhold der hedder 3,6 KG pr. HK!

(Taget fra Nissan's egen hjemmeside!)

http://www.nissan.dk/etc/medialib/nissaneu/_DK_da/_Other_pdf/_spec_sheets.Par.68561.File.dat/10_GT-R-DEN-MPB925-_Tekniske_specifikationer_01.01.10.pdf

En Bugatti Veyron har en curb weight på 1.888 KG, og 1.001 HK hvilket giver den et forhold der hedder 1,9 KG pr. HK.

En Bugatti Veyron Super Sport har en curb weight på 1.838 KG og 1.200 HK hvilket giver den et KG/HK forhold der hedder 1,5 KG pr. HK.

Ydermere har Super Sporten fået opgraderet undervognen, opgraderede bremser, ny diffuser m.m. Netop for at gøre den mere egnet til også at køre på bane!

Så ja Super Sporten vejer faktisk kun 98 KG mere end GT-R'en.
    Behøves jeg at sige mere?

• #60   16. sep 2010 Faktisk modsiger I jer selv i det I skriver smiley

• #61   16. sep 2010 Vil lige tilføje at Veyron's vægt på de 1.838 KG er inklusive de 100 liter benzin tanken kan rumme.

GT-R'en har plads til 74 liter benzin. Så hvis det skal være helt fair, skal du faktisk trække cirka 26 KG fra Veyron'ens curb weight på 1.838 KG hvilket bringer Super Sportens vægt ned på 1.812 KG.

Derved er vægtforskellen nede på kun 72 KG.

• #62   16. sep 2010 Så træk 60 kg mere fra når vi snakker GTR V Spec smiley

Nu har HK i forhold til kg ikke en skid at sige i sving. Sådan der var du også med den første Veyron. Du påstår jo så hårdt at der er intet der kan slå den.

Nu når du er så glad for at nævne tal. Så kan vi også lige ta dem her med.

Omgangstider på Nurburgring smiley
    7:26 GTR. std.

7:40 Veyron

Du har bare stadig ikke forstået den ikke er god til alt smiley

• #63   16. sep 2010 Lad os nu se den nye Veyron på Nurburgring før vi udtaler os.

Forstår slet ikke man kan være i tvivl om hvad for en af bilerne man helst ville have en tur i.

Den ene er en "once in a lifetime" og den anden er jo rent faktisk en bil som en almindelig dansker sagtens kan købe en dag.

• #64   16. sep 2010 GID .

Du får det stadig til at lyde som om, at Veyron'en vejer flere tons mere end en GT-R.
    Men hvis du kigger på de tal, jeg har fremlagt, viser det sig jo at en GT-R faktisk vejer omkring det samme.

Du har ret, den forrige Veyron var ikke sat op til bane, men derfor er det også vildt at den KAN køre fra en GT-R.

Hvor har du forresten set den laptime for Veyronen på 7 min og 40 sekunder på Nürburgring?

Sidst jeg så den, var på denne side:

http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_times

Men føreren var ikke nævnt, derfor kan det nemt være en gammelfar på 80 år der har siddet bag rattet. Ergo kan du ikke bruge den laptime til en skid!
    Nok også derfor tiden er blevet fjernet fra hjemmesiden.

Hvis du skulle afgøre hvilken af de biler der er hurtigst, skulle samme fører have lov til at teste begge biler på nøjagtig samme bane!
    Så tror jeg ikke du skal være et sekund i tvivl om hvem der vinder!!

Når den nye Super Sport bliver testet på Nürburgring, vil jeg æde min gamle hat på at tiden bliver under 7 min.!

GT-R'en er en sprød vogn ja.
    Men den kommer aldrig til at konkurrere med Veyronen.

Martin

Rart at se at der endelig er en, der har forstået pointen med Veyronen!

• #65   16. sep 2010 HAha du er sjov at høre på. Du tror vel også den kan flyve. Må du gøre siden du tror på den kommer under 7 min. For det gør den helt sikkert ikke smiley

• #66   16. sep 2010 Haha. Vent du nu bare!
    Super Sporten tager de fleste med bukserne nede!

Og du siger, at HK ikke har noget at sige i sving?
    Hmm det vil jeg da mene at de har.

Hvis ikke du har HK nok til at trække hurtigt ud af et sving, opnår du aldrig en god laptime!

• #67   16. sep 2010 Jeg har heller aldrig snakket noget om vægt i forhold til en GTR. Jeg sagde 1,8 ton er fucking meget for en bil. Så længe der ikke er nogle tider for den bil så vil den stadig være taberen. smiley

Prøv så at gi en GTR de samme HK som Veyron har. Muhahaha farveller så kommer den bare mere bagud end den var smiley

• #68   16. sep 2010 Et par år tilbage læste jeg en artikel om den "almindelige" Veyron.

En motorjournalist havde haft mulighed for at teste sådan en fin vogn.
    På et tidspunkt tager han så sin kone med ude at køre.
    Han kører så ud på motorvejen for, at demonstrere hvor hurtig den er.
    Da der er fri bane, giver han den så lidt peber, hvilket resulterer i at konen begynder at skrige som en sindssyg fordi den er så voldsom.
    Hun beder ham så om at køre hende hjem, så hun kan komme ud af den sindssyge bil i en fart.

En lille sjov historie der fortæller lidt om hvor gal sådan en Veyron er :o)

GID .

Ja godmorgen!
    Prøv så at strippe en Veyron for alt unødvendig vægt, chip den til 1400 HK, sæt den op til kun at køre baneræs. Så skal du bare se et stykke brutal køretøj!

Sådan en GT-R er jo ikke et hak bedre hvad angår vægt?

Du kan ikke tune en Skyline til 1.200 HK uden at den vil sprænge i luften efter 20 dage!

• #69   16. sep 2010 Nej men nu behøver den jo heller ikke flere hk end den har for at kunne nakke den på nurburgring smiley

Jeg har da også fået fyre til at skrige som piger i min Skyline. Så hva kan du bruge den artiklen til? Ikke en pind smiley

Hvis der nu var en bane med max 100 meter langsider og skarpe sving. Så kunne en super 7 med 200 hk også let tá den.

• #70   16. sep 2010 Ja og hvis jeg nu smed en Ferrari motor på en gammel knallert, kunne jeg opnå en fart på 700 km/t!

Hvor har jeg skrevet, at jeg vil bruge den artikel til noget?

• #71   16. sep 2010 Hvad er det Gayron'en har vundet i racing? Nå ja, det er rigtigt, den bli'r ikke brugt til det, fordi den er en kæmpe båd.

Næ, stik mig en CLK GTR eller LM eller en F1 GTR i stedet...

• #72   16. sep 2010 Du mener jo den kommer op og slå en radical på nurburgring. Held og lykke smiley

• #73   16. sep 2010 Hahahaha.. Kan godt lide hvordan i bare disser Veyronen for vildt.. Men i skal nok miste underkæben på et tidspunkt.. Og det er da også bare nogle helt vild gode sammenligninger i laver, LOL..

• #74   16. sep 2010 BMW lover. Nu har der været en tid på den gamle veyron. Den klaret sig ikke særlig godt på en racerbane.

Men la os vente og de når der kommer en tid på den. Men så begynder VW elskeren jo bare at komme med dårlige undskyldninger når den får en dårlig tid. Den kommer helt sikkert ikke under 7 min smiley så jeg taber ikke min kæbe. smiley

• #75   16. sep 2010 Det er jeg klar over.. Men vil da stadivæk sige at den virkelig er en bil i en klasse for sig selv, det er simpelthen ikke blevet gået på kompromis med noget som helst..

Og nej, det er da ikke sikkert den komme under de 7 minutter.. Men nu er det jo egentlig også bare en luksuriøs motorvejsræser..

Men der er altså ikke specielt mange biler der har så god holdbarhed som Veyronen har, når de har ligeså mange HK, eller bare i nærheden af.. Der kan de fleste sku godt pakke sammen..

• #76   16. sep 2010 Der er en V spec med 550 Hk der har kørt rundt på nurburgring med en tid på 7.25. La os så se om den veyron kan det. For efter dit hovede burde den slå den med 25 sek. Over 1 sek pr km den skal være hurtigere smiley

Så du burde jo slet ikke være nervøs for at den kan det smiley

Glæder mig allerede til at høre på alle dine undskyldninger for den ikke er så hurtig. smiley

• #77   16. sep 2010 BMW lover. Jeg er helt enig. Jeg kan stadig godt li den. Men ligefrem tro det er en gudebil der er god til det hele? Baaaah.

Hvis den er bedst til alt i verden så må den også kunne køre flest km på 1 L benzin. smiley

• #78   16. sep 2010 Hehe.. Jeg er sådanset bedøvende ligeglad.. For jeg synes stadigvæk at det er en bil i en klasse for sig selv.. Simpelthen et mesterværk..

Men vil da også sige at sådan en GTR V Spec, er sku også en lækker vogn, det er da helt sikkert.. Sådan en kunne jeg sagtens nøjes med..

Men den ultimative bil er stadigvæk en Veyron..

• #79   16. sep 2010 Haha smiley Godt med lidt humor..

Synes ikke jeg siger at det er den bedste bil i verden ?

Men det er jo også fucking ligemeget..

Ligeså mange mennesker vi er, så mange forskellige meninger er der jo også..

Men det ville sku da også være kedligt hvis vi alle havde den samme mening om alt..

• #80   16. sep 2010 ÷Swarley ÷

Haha. Kommer det fra en, der kører rundt i en gammel udtjent Volvo!

Nu blev Veyronen bl.a. udviklet, fordi V.A.G mente, at det var bedre reklame end fx. at deltage i F1!

GID .

Lad være med at snakke uden om.
    Jeg spørger igen:
    Hvor har jeg skrevet, at jeg vil bruge den artikel til noget?

Du snakker også om, at der har været en tid på den gamle Veyron.
    Har du link til den tid?

Forresten har jeg aldrig nævnt, at den vil slå Radical SR8 LM????

• #81   16. sep 2010 Hva kører sådan en svend egentlig på literen ?

• #82   16. sep 2010 Der er ingen tvivl om at I er lige nøjagtig lige store fanboys og derfor kommer diskussionen ingen steder, hvordan kan I ikke selv se det?

• #83   16. sep 2010 Fordi du siger det er vel pga du prøver at bevise noget?

Hvorfor skal jeg linke til tiden når du selv kender til den. Ham der kørte den var fra det tyske bil magasin smiley

• #84   16. sep 2010 Syntes forresten at jeg har læst et sted at sådan en Supersport Veyron skulle være noget hurtigere end en Zonda Clubsport på Nurburgring.

• #85   16. sep 2010 Nej, det var blot til info!

Haha. Det ved du lige så godt som mig, at han ikke var! Han var ukendt!
    Men du må jo komme med beviser i så fald..??

Til manden i den "voldsomme" Volvo kan jeg også lige pointere, at det har kostet det samme at udvikle Veyronen, som det vil have kostet at deltage i F1!

Martin E

Du har ret!
    Derfor vil jeg også stoppe her. Da disse typer desværre ikke er på mit niveau.

• #86   16. sep 2010 VAG: Hvad har min Volvo med emnet at gøre? I øvrigt er den da sammenlignet med din oprettede vognpark da klasser over. Og udtjent? Den har lige rundet 170.000 km, synes du det er meget på 10 år? Christ, du udtaler dig som du IKKE har forstand!

On topic, så har jeg langt mere respekt for Bugatti EB 110, der vel er en af de vildeste biler, der nogensinde er bygget, og som der er var en mening med.

Hvad fanden er det sjove i, at bygge en hurtig bil, hvis man ikke får den brugt?

Det svarer jo til at bygge et hus med de fineste materialer, lade det være og så bo i et telt i stedet for.

Netop derfor er Veyron'en en totalt latterlig bil, der aldrig vil få legendestatus som F1, F40 og GT40.

• #87   16. sep 2010 Jeg er ikke en fanboy. Jeg kan li de fleste biler. smiley også veyron.

• #88   16. sep 2010 ÷Swarley ÷ At den ike bliver brugt ? tror jeg nu nok den gør..

Blev overhalet af en den anden dag der jeg var på vej hjem fra Esbjerg på motorvejen.. Den var self på tyske plader, men det viser jo bare at den kan køre til hverdag, at det så er en MEGET dyr hverdagsbil er jo så en anden side af sagen.. Men det er jo som sagt bygget til at kune holde til at køre, som en bil skal.. I stedet for alle de der overtunede biler der holder i et par dage eller mindre..

• #89   16. sep 2010 Suk, forstå nu hvad der skrives og menes smiley

• #90   16. sep 2010 Jamen vi vil ikke forstå det ! ! ! :D:D

• #91   16. sep 2010 Swarley, jeg tror nu nok Bugatti'en skal få legendestatus, det har den jo stort set allerede. Jeg er ret sikker på, at første gang jeg ser eller endda sidder i en Veyron, vil jeg kunne gå rundt og glo i flere timer på små detaljer.

On topic:
    Jeg tror Zenvo'en er lige lovlig... øh... Der er bare flere billængder op til Veyron'en på alle punkter pånær lyden smiley

• #92   16. sep 2010 Den har da legende status. Der bliver nok ikke bygget meget der er større end den.

Men derfor er den stadigvæk ikke bedst til alt her i verden. Men ikke meget der kan følge den når det går ligeud smiley

• #93   16. sep 2010 Nu bygget de den for at slå verdens rekorden i top fart. Nissan GTR er bygget til at være hurtig på bane. Målet var at slå en Porsche 911 GT 2.

Kommentér på:
zenvo st1 vs bugatti veyron

Annonce