{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

Skift af forrude? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Er der nogen der kender et værksted nær århus, hvor det er forholdsvis billigt at få skiftet forrude?

Det drejer sig om en Golf 4, uden sensor.

Carglass skal have 3300, hvilket jeg synes lyder af forholdsivs meget, for en helt almindelig rude.

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift af forrude?
  • #1   15. sep 2010 hmm det vel okay smiley .. svigerfar har lige ødelagt hans i bmwen og den koster 10000,-

    men tror sgu næsten ikke du finder den billgere, så skal du kender en som kender en :b .


  • #2   15. sep 2010 Jeg fik en privat eget firma til at komme og skifte min på min honda..

    Der var en pris forskel på 1500 fra carglass til han jeg valgte, og han kom så ud på mit arbejde pg skiftede den mens jeg var på arbejde..

    Så søg lidt rundt på nettet og ring og få nogle tilbud..


  • #3   15. sep 2010 ja !

    Kan du huske hvad firmaet hed?


  • #5   15. sep 2010 Stay in Focus .

    Det kan da godt ske, men det ville da være åndsvagt ikke at vælge et andet sted, hvis man kunne få det billigere der.


  • #7   15. sep 2010 Han var detsværre fra sjælland så du skal nok finde en i nærheden af dig selv..

    Google is ur best freind..

    Men kan da godt finde hans navn hvis du gerne vil ha det, det står på parkerings skiven han satte i..

    Og Stay in Focus . Hvis han kan få det 1500 billigere hos en privat der har præsis de samme garantier så er det da dyrt..


  • #8   15. sep 2010 ja !

    Okay, det er bare i orden.
    Jeg finder bare en lidt tættere på smiley


Kommentér på:
Skift af forrude?

Annonce