{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BK Lakering
  • #1   16. sep 2010 God idé, hvis det ikke var fordi jeg havde prøvet og den konstant bare dytter optaget.
    Deres hjemmeside er nede og jeg har forsøgt at skrive mail men får den retur. Så det kunne være der var nogen herinde der vidste noget præcist.

• #2   16. sep 2010 Nej det hedder bar noget andet nu ! det er vel blevet opkøbt eller også har de bar ændret navn ! Men der ligger stadig et lakeri der !

• dennis n
    dennis n Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 10
    #3   16. sep 2010 hvis det har skiftet navn, er der så nogen der ved, hvad de hedder nu??

• #4   16. sep 2010 Ved det faktisk ikke, jeg kører forbi der hver dag, men kan fandme ik huske hva det hedder :S

• #5   17. sep 2010 Måske man bare skulle køre en tur ned forbi...

Det er fordi de har haft omlakeret min bil, men så begyndte lakken at skalle flere steder, så de lovede faktisk at male de ting om plus de skulle male en forsikringskade samtidig.

Men der har bare været så mange ting for tiden så jeg ikke har haft tid til at adskille bilen, og nu skulle det så være og så kan jeg ikke få fat på dem - og hvis de er lukket er det fandme surt.

• #6   24. sep 2010 Nå.. men efter en tur forbi på Høgevej må jeg konstatere at der var tomme lokaler over det hele. Så nu er taksator igang med at undersøge hvor de er blevet af og om forsikringen kan få de penge retur som de har betalt.

• #7   5. okt 2010 den er lukket så vidt jeg ved......
    kasper er i hvertfald startet hos Brøndby autolakering.

• #8   20. okt 2010 det gamle bk lakering er lukket og som thomas maler siger er kasper hoa brøndby autolakering.
    der er nogle der køre firmaet vider på falkevej i køge det hedder mbk lakering.

Kommentér på:
BK Lakering

Annonce