{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Betrukket kabine med læder?
  • #1   16. sep 2010 10-15.. standart pris så vidt jeg husker. nogen tager over 20. kommer an på type a læder, farve osv osv. smiley

• #2   16. sep 2010 Det kommer helt an på hvor du vil have det gjort henne. jeg fik min kabine lavet i Polen til 2500 kr efter eget ønske, hvor de selv skaffede sæderne og dørsiderne til min vento.

• #3   16. sep 2010 Men jeg turde godt løbe den risiko at de bare tog pengene og stak af, grundet prisen. Man ved jo aldrig.

• #4   16. sep 2010 Mr. vento. har du hjemmeside på det sted du fik det lavet eller noget? det skal jeg da kraftigt overveeje så.. smiley

• #5   16. sep 2010 der er sku mange priser, og kvaliteter... jeg fik lavet på min ssr, og det er en 2 personers kabine, det kostede 30000kr... alt i læder, med fede syninger, logoér osv... ægte læder...

• #6   16. sep 2010 man får hvad man betaler for.....

• #7   16. sep 2010 Skal prøve at se om jeg har hans mail endnu.

• #8   16. sep 2010 Det var en jeg fandt over ebay.

• #9   16. sep 2010 Mr Vento: blev det pænt nok? Det kunne da godt være Peugeot'en skulle have sådan en omgang smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #10   16. sep 2010 Hehe de steder herhjemme jeg har forhørt mig hos, med 2 forsæder med airbag, 2 delt bagsæde, dørsiden, loft og rat har ligget fra 20 +moms og det har været en ganske alm sort læder der skulle bruges.

Kan tit betale sig at kigge på eba eller andre sider hvis ens bil model er født med læder kabine, og så tage den derfra.. læderet skal jo være VIRKELIG smadret før man ik rigtig kan redde det, og få det til at se super godt ud

• #11   16. sep 2010 Ja det holdte da i de 3 år jeg havde den har lige solgt bilen i dag.

• #12   16. sep 2010 ellers så send kabinen til polen. det koster ikk en skid. og er samme kvalitet som i dk. og mange gange bedre

• #13   16. sep 2010 mark, det er der så delte meninger om, når du har regnet transport/vente tid osv ud.. og ik nok med det, hvad har du af garanti.. ikke en skid, det er ik det værd, de 4 kabiner jeg kender til, var lige til at smide ud, da det kom retur.... næ, hellere betale 40% mere her hjemme, og du er dækket ind af lovgivningen, samt du kan følge arbejdet/ hente ting der er færdigt, i stedet for at få det hele på en gang

• #14   17. sep 2010 40% det kan da ikke gøre det det koster mellem 3-6 gange så meget herhjemme.

• #15   17. sep 2010 det er det værd..... det jeg har set, ligner lort, og jeg har set meget, godt nok, skal man ik slå alle over en kam, og det er fint nok man kan spare penge, men husk nu at samligne, kvaliteten, før man kan snakke priser... ved du hvilken slags læder der bliver brugt..?? er det 2 el 3 sotering..? 1 sotering er det ihvertfald ikke

• #16   20. sep 2010 mark og mr vento - som brian skriver man får hvad man betaler for, tror ikke på man får lavet en hel kabine i polen i ægte læder for 3000 kr , lige meget hvad, og så hvis det ikke passer og der springer en sygning hva så , så transport igen, folk siger der er mangle på arbejds pladser så hjælper det nok også at sende det til at andet land, nok derfor der går så mange dygtige saddelmager rundt desværre

• #17   13. okt 2010 Jeg er helt enig, man får hvad man betaler for smiley Men nu er jeg også sadelmagere og lever af at laver læder kabiner. Glem alt hvad der hedder kvalitet hvis prisen er langt under 15 kg. Normal tager jeg mellem 18.000 og 45.000 kr. for en kabine alt efter hvor meget der skal laves, og kunden kan få det lige som vedkommen ønsker det. smiley

Kommentér på:
Betrukket kabine med læder?

Annonce