{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.498 visninger | Oprettet:

søger erfaring med chervolet nubira {{forumTopicSubject}}

hej.

er der nogen her inde som har nogle erfaring med en chervolet nubira. både mht. rep og service og folks generelle erfaring med den?..

og gider ikke høre at det er en gang kina lort fra folk som ingen erfaring har med det!. folk der kommer med sådanne indlæg vil få en udstemme.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger erfaring med chervolet nubira
  • martin c
    martin c Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 190
    #1   17. sep 2010 service er dyre, uden du får noget "extra" for pengene. hos aut. forhandler. bilen bygger på gm(opel) teknik. forvent mange udgifter til rep. eller tag tabet inden garanti perioden udløber. hvis det er en ny bil du påtænker. men en billig bil. så forvent ikke andet, udover du slipper for at hive det "store" pengeclip frem.
    ps. er mekker og har arb. på et aut. gm værksted..
    mit råd køb en toyota og sørg for at holde rusten væk, så har du en evighedsmaskine smiley


  • #2   17. sep 2010 martin C

    kortsagt vil ALDRIG bevæge mig ud i en toyota... ikke i mit liv. så er det sagt :). arbejder selv med ford til hverdag. havde jeg råd til sådan en, så havde jeg taget sådan en...

    vi overvejr den meget pga. den mængde bil til den pris. ved godt man ikke får guld for bly smiley


  • #3   17. sep 2010 de ruster tidligt, grundet dårlig samliner og mangel på tectyl og ja som du selv siger man får ikke guld for bly:)

  • martin c
    martin c Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 190
    #4   17. sep 2010 Kennet L
    hehe jeg er udlært for mekker. og det er sgu da ikke en bil der på nogen måde kan hamle op med en japaner. og her tænker jeg mekanisk drifts teknologi. rent design . er en toyota fx. pisse kedelig. og ruster. men nævn en bil der ikke er blevet rustbehandlet som ikke gør det .??


  • martin c
    martin c Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 190
    #5   17. sep 2010 for=ford


  • #6   17. sep 2010 martin C

    siger intet om mekanisk kvalitet.... siger at jeg ikke vil have toyota... :)... er mest til peugeot... men ikke engang peugeot kan følge med til den pris en nubira ligger i.


  • #7   17. sep 2010 Jeg var rigtig glad for min nubira. Kørte ganske ok af sådan en bil, men savnede en bedre undervogn på den. En sportslig bil blir den aldrig.
    Mindes ikke at jeg havde nogle særlige problemer med min, men havde den kun et lille år.
    Kabinen er ikke lavet helt i samme kvalitet som feksibilitet Audi. Men det virker, og er god plads og god komfort på længere ture. Selv til høje mennsker. Eneste minus jeg kan nævne er benzin økonmien. Fik aldrig min over 11km/l.
    Men alt i alt en bil jeg godt kan anbefale. Se evt min gamle i min profil


  • #8   17. sep 2010 mine svigerforældre har en og den har kørt snart hmm 80000km de har ikke haft problemer med den endnu, de havede noget med en motorlampe der lyste og så slukkede den selv igen. men de har pt kun fået skiftet sliddele til service så selv om det ikke er WAUW så er det sku en fin nok bile køre fint nok

  • #9   17. sep 2010 forventer også stærkt at vi køber en diesel version pga. at vi køre en del km.

  • #10   17. sep 2010 arbejder i et bilhus med chevrolet..


    Udfra min erfaring med chevrolet i dk, siden det hed daewoo..

    syntes jeg Chevrolet er en fin bil meget udstyr, bil for pengene, prikken over i´et ved køb af ny bil 3 års fuld garanti på Alt, .. uden undtagelse, nemt at reklamere, på bilen, har ikke set nogen der er rustet endnu, vil dog anbefale at de blir undervogns behandlet ved køb fra ny da de intet har fra fabrik..

    minus Lakken er skrabet dvs. der er ikke mange lag til at beskytte imod stenslag mm. så man kan godt risikere en del stenslag, og så ser den ikke specielt prof lakeret ud i dørfalser, osv.

    Der er ikke vanvittig mange problemer med dem, en overgang var der en del 1.6´ere med hængende ventiler, det problem er så løst, .. derudover Egr ventiler, og lysende airbaglamper.. men syntes det er sjældent der er de store problemer med dem..

    Ulemper den skal have tandrem ved 60.000 km, .. og org. dele er forholdsvis dyre til dem, trods meget af det matcher opels dele.. men igen. de er rimelig nemme at vedligeholde og service med 15.000 km interval



  • #11   17. sep 2010 Og hvis du vælge diesel udgaven, vil jeg sige dem vi har kørende har jeg faktisk ikke set nogen motorproblemer på endnu... og de køre så 30.000 interval...


    Samtidig skal du huske på at Chevrolet Køre med Pris garanti på Service, dvs. du dokumentere at du kan få et fuld service efter bogen fra ect automester for 2800 kr, til dit lokale chevrolet værksted, så skal de matche tilbudet, men det skal være efter serviceskema..


  • #12   17. sep 2010 iøvrigt hvis du køber en, er du velkommen til at smide en pb med spørgsmål...

  • #13   17. sep 2010 okay...

    lyder jo faktisk ret godt alt i alt...

    sælgeren siger at de forventer at den kommer med diesel motor i det nye år og der overvejer vi meget at købe en, hvis de er "pengene værd".


  • #14   17. sep 2010 ja mener kun den leveres i 1.6 pt.. vi har nogen udlejningsbiler der køre i 2.0 diesel.. stc.

  • #15   17. sep 2010 den leveres vist kun i 1,6 lige nu ja. ihvertfald iflg. sælgeren. og den er lidt fesen og lidt benz krævendene syndes jeg. vi var ude og prøve den i dag og var ret posetivt overrasket over den.

  • #16   17. sep 2010 Jeg lånte en Diesel engang da min var inde og få malet skørtet om. Den var jeg lidt skuffet over. Syntes den kørte lidt underligt. TRykket kommer på en lidt sjov måde. Der var jeg glad for min 1,8, selvom den var lidt mindre økonomisk.

    Der er også stor forskel på udstyrsvarianterne. Kan ikke huske hva den første skrabede model hed. Men den havde ik meget udstyr. Der var så stort set alt i CDX som jeg havde. Se evt udstyrsliste under min. Den nu værende 1,6 som fås nu er en SX. Den har fået noget af CDX udstyret, men ikke det hele. Dog har den nye en lidt pænere kabine med dellæder


  • #17   17. sep 2010 Sammen med den anden kabine har den vist nok også fået nogle mørke carbon kopi look lister hvor min var sølv. Ligner ik helt carbon, men ser pænt ud

  • #18   18. sep 2010 lak messigt er chevolets farver noget hø at ramme... især sølv...

  • #19   18. sep 2010 haha... ja det bliver jo så en evt. malers problem :)..

  • #21   18. sep 2010 Morten D

    hvilken model, årgang og motor havde den omtalte bil? for som en nævner ovenover har det været et problem som er ordnet nu.

    jeg afskyer toyota's design, kan ikke lide måden de kører på og syndes man får ALT! for lidt for pengene, har haft toyota en gang og skal ikke have det igen, har kørt avensis og lidt andet. jo de køre godt men jeg kan ikke lide dem.


Kommentér på:
søger erfaring med chervolet nubira

Annonce