{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.375 visninger | Oprettet:

dug i forlygten {{forumTopicSubject}}

Hejsa Jeg har en Peugeot 307 sw, der er de sidste par dage kommet dug i venstre forlygte. Der er kommet mere og mere og i dag er det helt vildt. Bilen holder i en carport altså holder den i tørvejr. Er der nogle af jer der har/ har haft samme problem? Hvordan får man duggen/ fugten ud igen?

På forhånd tak for hjælpen
Bjarne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dug i forlygten
  • #1   18. sep 2010 Du udnytter fabriksgarantien hvis den gælder endnu smiley

Det kommer sikkert ind omme ved pærerne, ved servicehullet.

Ud med lygten og tøm den, og ellers stille den i solen ?

• #2   18. sep 2010 Uha, træls problem.

Har selv en 406´er som led af samme problem. Men Peugeot ville intet gøre, selv ikke engang under garantien. for det kunne jo være mig der havde glemt og sætte dækslet bag pærene ordentlig fast igen!

Så jeg borede et lille hul 3mm i lygten i bunden, så duggen kan komme ud, siden da har jeg faktisk ikke haft problemer med det.

Men Peugeot er utrolig gode til dårlige undskyldninger for de biler de sælger.

• #3   18. sep 2010 Arg ville sgu mene hvis man brokker sig nok skal man nok få sin vilje...

Men ja ellers bor et lille hul så det kan komme ud som Henrik K siger..

• #4   18. sep 2010 Kofoed: Har du nogensinde ejet en Peugeot smiley ?

• #5   18. sep 2010 læg en avis hen over lygten og pil dækslet af bag på lygten og så tænd for lygten i noget tid så for damper det smiley

• #6   18. sep 2010 Havde det samme da jeg havde 307 - Købt brugt ved en Pug forhandler ... De ville heller ikke gøre en skid under garanti ! ??? Nok om det ! Lavede også et lille hul i bunden vel et 3 mm. så forsvandt problemet. Da duggen var væk satte jeg blot et lille stykke tape over huller igen. Problemet kom aldrig igen da Pug forhandleren senere kom til at give mig hele købe summen tilbage for bilen... Men det er en anden historie.

Kommentér på:
dug i forlygten

Annonce