{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.035 visninger | Oprettet:

touran eller altea {{forumTopicSubject}}

hej bg.

nu er jeg kommet frem til 2 biler jeg vil kigge på.

en seat altea årg. 2006-2008 på gule plader med enten 1.9 tdi 105 hk, eller 2.0 tdi 140 hk med eller uden automat gear.

vw touran årg 2005-2008 på gule plader, med de samme motorer som alteaen.

begge biler er fundet til under 100000 kr og generelt har alteaerne kørt lidt kortere end touranerne.

men hvad ville i vælge og hvad er der af plusser og minusser ved begge biler?? design mæssigt er jeg mest til alteaen.

det skal lige siges at jeg er tømrer så derfor skal det være en bil med lidt plads i.

kom med jeres bud og meninger.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  touran eller altea
  • #1   18. sep 2010 Hmm, det er jo samme bil. Det er stort set kun udseendet, der er forskelligt. Touran'en er vist dog lidt længere.

• #2   18. sep 2010 Jeg stemmer for altea i en 2.0 TDI udgave :). Stod i samme situation da jeg købte min men er glad for jeg ikke valgte vw'en.

Touran'en er en lækker bil men syns der er mere personlighed ved alteaen :). Intet minus ved altea endnu:).

Held og lykke med at finde bilen smiley

• #3   18. sep 2010 Mere personlighed? Sig mig, har du overhovedet ikke set, hvor mange af dem, der kører rundt i landet på håndværkerplader!? smiley Hehe ...