{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pda navigation
  • #2   23. nov 2005 kik på den nye sony med 21 lande på www.autohifi.dk

• #3   23. nov 2005 Den der i3 syntes jeg er smart, lille og handy. Tror den koster lige under 3000,-

• #4   23. nov 2005 vil helst ha sådan en pda.

• #5   23. nov 2005 Nu spørger jeg måske dumt, men hvad er pda?

• #6   23. nov 2005 sådan en mini computer

• #7   23. nov 2005 oki. Så er jeg med. :o)

• #8   23. nov 2005 men vil bare gerne vide hva folk har af erfaringer med navigationssystemer.

• #9   23. nov 2005 PDA navigation er et forsøg på kombinere flere ting og er langt fra så optimal som vælge en garmin i 3 eller tom tom go 300 , 500 eller en 700. Ved en PDA skal man have et lednings helvede i bilen samt en antenne. Ja smaer lyder det med Blue tooth trådløse antenner men GOD morgen de skal lades op ??? Og det sker altid på det mest ubelejlige tidspunkt. PDA'er er bygget på et windows styre system = de går ned til tider .. Det gør en decideret navi løsning ikke ... lige ledes skal det hele geninstalleres hvis den mister batteriet altså hvis man går tør for strøm. Jeg har selv haft to PDA'er + navigation en Acer + en Dell ... og nej ingen af dem klarede jobbet ret godt ... Så mit råd er køb en Tom Tom go 300 hvis det skal være i den billige ende eller en 500/700 hvis der lidt flere penge gøre med. Den lille Garmin er også smart men ikke så nem skaffe ekstra kort til og har ikke nær så mange finessser og indstillings muligheder som der ligger i en tom tom. En tom tom er også væsentligt lettere at gå til med menuer + planlægning end Garmin er + Tom Tom softwaren kører bedre end Garmin's gør. Folks argumentation for vælge en PDA er at de jo også kan bruge denne til en masse andet ... Ja jeg slæbte også rundt på min i den første tid og frydede mig over kunne synkronisere kalender etc ... Men ja hvad fanden skal man dog bruge det til når en mobilos kan det samme .. og den slæber man jo også rundt på . Skal man endeligt bruge en PDA ja så køb en brugt en og brug den til det du skal og så bruge den deciderede navi løsning i bilen..... Vil du absolut have en kombination af PDA og Navigation så se efter en mio 168 som har indbygget antenne den er nogen lunde men ikke optimal , Acer N35 har også antenne men er ikke på valg her da min første PDA var en Acer N30 og den kørte som en pose kartofler og gik konstant ned .. Nåede faktisk få den ombyttet 3 gange inden jeg vred dåsen om på en stakkels ekspedient i Bilka og forlangte mine penge tilbage.

Find priserne på www.edbpriser.dk

• #10   23. nov 2005 mange tak for hjælpen jan

Kommentér på:
pda navigation

Annonce