{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.675 visninger | Oprettet:

bøde af politi for at køre uden sele {{forumTopicSubject}}

er der nogen der ved om jeg kan få nedsættelse når jeg er i lære som tømrer og har en indtekt på 10600 om måneden ??????

det virkelig noget røv skulle køre 50 meter på offentlig vej og drjede så ind til nkt og der stod de på deres parkeringsplads!!!!! gad ikke tage selen på for skide 50 meter!!!!!!!!! argh!!!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bøde af politi for at køre uden sele
  • #1   21. sep 2010 det tror jeg ikke du kan da jeg fik en for sele sidst fik jeg en lille folder i der står det hele. det noget med hvor meget du tjæner om året.... men det skal vidst være under 110.000

• #2   21. sep 2010 Det var dumt.! Men da du er under uddannelse så kan du godt få nedsættelse

• #3   21. sep 2010 nix.. ka du ikk.. hvis den ska nedsættes ska du tjene under 117.xxx mener jeg det er... og du tjener ca 130 eller sådan noget... så den går ikk... men hva ka man lære af det?? smiley

• #4   21. sep 2010 Ehm er det ik 500 i bøde eller sådan??

For hvis det kun er det så se dog og betal det er ingen ting, og du har jo overtrådt loven smiley

• #5   21. sep 2010 var du i firmabil eller i privat?

• #6   21. sep 2010 Martin C... Nope.. Nikolaj har ret.. Det kommer an på indtægten..

• #7   21. sep 2010 fedterøv, betal sgu da din bøde..!

• #8   21. sep 2010 Hold da op som i slynger tal ud.
    Taget fra www.politi.dk::