{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

GPS i BMW 645CI {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Står med et problem, som jeg simpelthen ikke kan finde ud af at løse; har fået til opgave at lave ovennævnte køretøj med defekt GPS. kortet viser konstant at bilen befinder sig nede omkring Frankfurt, og der bliver heller ikke navigeret via stemmen. Vi har forsøgt at skifte både CCC computeren og antennen. Testeren melder ingen fejl på kablerne, som går fra bagagerummet til CCC'en. HVAD KAN DET SÅ VÆRE ?! Er der nogen der har et kvalificeret bud ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GPS i BMW 645CI
  • #1   23. sep 2010 Nu ved jeg intet om sådan en BMW, men kan det være at kortet ikke dækker DK?

• #2   23. sep 2010 Nej, det havde jeg også tænkt, men det tror jeg ikke er en mulighed, for når man skal taste adresse ind, så fremgår danmark, og jeg finder også nemt en adresse i Danmark. Og det burde den vel ikke kunne, hvis kortet ikke findes?

• #3   23. sep 2010 Som sagt; jeg kender intet til det.
    Det var bare lige min første tanke, og måske en ting man ikke selv ville tænke over når man var igang med at fejlsøge.

Adresserne ligger vel egentlig på kortet, så en dansk adresse må næsten betyde dansk kort. Det ville være mest logisk.

Held og lykke med det. Jeg håber der er andre der har mere viden om sådan en vogn end jeg har.

• #4   23. sep 2010 Tak Troels. B .: Nej, GPS'en er fabriksmonteret og har virket indtil for ganske nylig

• #5   24. sep 2010 og bum, det virkede så heller ikke . Men vi fandt et kortere kabel og satte på antennen og CC, løst og det er åbenbart problemet. Det viser bare , at man ALDRIG skal stole på en tester !

Kommentér på:
GPS i BMW 645CI

Annonce