{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.058 visninger | Oprettet:

Peter B
Peter B
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 200

Vejchikane {{forumTopicSubject}}

Er der nogle her der har prøvet at blive truet og standset midt på vejen af en psykopat ... jeg har prøvet det to gange nu i København og hver gang var det desværre en invandre.. Jeg havde denne gang skiftet bane og blinket i god tid inden, der var frit bag mig ihvertfald 100 m, men ham her kom med meget stor hastighed bagfra og lige op bag mig... fordi han åbentbart skulle køre omkap med en anden... Nummer plade TC 95 067 Citroen Xsara Picasso Van i lys brun eller grålig farve.
Noget må der snart gøres overfor sådanne typer.. Jeg overvejer at medbringe noget tungt i bilen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vejchikane
  • #1   24. nov 2005 Meld ham!

<b>AJay

• Peter B
    Peter B Tilmeldt:
    sep 2005

#2   24. nov 2005 p.s. behøver jeg at nævne at jeg er godt sur lige nu...

• #3   24. nov 2005 ja 2 gange første gang kørte eg vider... anden gang var jeg blevet kloget og havde derfor et jernrør i bilen smiley

Really DON´T care

• #4   24. nov 2005 Ja det hænder da en gang imellem.
    Men så længe man ikke får tæv eller bilen gør, kan jeg da kun grine af dem..

• Peter B
    Peter B Tilmeldt:
    sep 2005

#5   24. nov 2005 Jeg har allerede sendt en lang mail med alle oplysninger til Politiet. Da jeg ikke lige havde det rette humør til at ringe til dem. Selvom at jeg ringede til 112 da vi sad i bilen og han stod og hoppede ude foran.. Men man skal sku være udstyret med alle Politistationers tlf. nr. for det eneste Alarm 112 kan finde ud af er at stille om til Kbh. Politi som så skal stille om igen.. Da fjolset så jeg ringede stak han af ..

• #6   24. nov 2005 i går var der en taxa der var ved og kører ud i siden på mig fordi jeg ville overhale ham og da jeg endelig ku overhale fik jeg fingeren.. helt uden grund.. han tog osse cykelstien i et lyskryds, man skulle tror de aldrig havde været i nærheden af en kørerlære ind i mellem.

• #7   24. nov 2005 havde en lignende opelvelse for 1½ år siden...

Midt i byen, på vej op til et lyskryds var der en 300 meter kø... og trafikken sneglede sig afsted...

3 minutter senere da jeg endelig kom op i krydset stod der en mulat og slåssede med en hvid person... folk var nødt til at trille udenom dem...

Næste dag i avsien stod der at det var en situtaion der lignede den meget >>peter b

Det er de mærkeligste ideer folk har...

• #8   24. nov 2005 de er sku syge sådan nogle de skulle nakkes hehe

• #10   24. nov 2005 du skal da bare gøre lige som GetAwayInStockholm 1.. lad ham stå ud af bilen, så bakker du og og træder sømmet i bund og kører din vej smiley

• #11   24. nov 2005 Har også prøvet det et par gange, og det var også nogle 2.g / inv .... så i min bil har jeg altid "en rumsterstang" (Fordi jeg selvfølgelig går til meget sport!) og en lille mundspray (fordi jeg har dårlig ånde : ) ... der er ikke andet for

• Peter B
    Peter B Tilmeldt:
    sep 2005

#12   24. nov 2005 ja et jernrør eller noget andet... Jeg er ikke racist men jeg har aldrig oplevet noget ligende med en dansker... jeg fatter det ikke.. Og har lyst til en hel masse lige nu...
    Men desværre sker der nok ikke en skid lige som sidst da Politiet trods signalement af manden - Nummerplade - kendetegn på bilen - Model og farve m.m. valgte af droppe anklagen mod manden fordi ham jeg havde mødt på vejen ikke var ejer af bilen, og ejeren (sikkert en fætter) havde været på ferie og lånt bilen ud... Og man kan åbentbart ikke tvinge manden til at sige hvem der har lånt bilen. Det kostede mit firma 35.000 og sikkert præmietab. Han sparkede venstre dør ind, hoppede på fronthjelmen og sparkede højredør ind plus at han verbalt truede mig med at slå mig ihjel / skyde mig! Igen fordi jeg holdte min bane frem, og han valgte at overhale mig indenom i højresvingsbanen og ind foran så vi blev tvunget over i modkørende retning.. jeg dyttede og det var det der skulle til at han sprang i luften...
    De er sku i mine øjne ikke andet end dyr!!!!!!!!!!!!!

• #13   24. nov 2005 tjaaa nu er det jo så smart ved mobiler man kan gemme nummer i dem ..
    Så jeg har altid gemt det direkte nummer til politiet hvor jeg bor. så kan komme igennem med det sammen hvis der skulle være behov for det.

• Peter B
    Peter B Tilmeldt:
    sep 2005

#14   24. nov 2005 Ja Erik P... det gør jeg også fra nu af

• #15   24. nov 2005 Jeg har en ven der blev banket ned af en 2g'er med et jernrør, 2g'eren kørte over for rødt og min ven dyttede.. 2g'eren fuldte så med min ven hjem til hans hjemmeadresse og slår om sig med jernrøret.. inde i 2g'erens bil sad der kone og børn.. sindsygt..

Jeg kan så ydermere fortælle min mor er kørelærer og hun oplever ikke så lidt.. både af 2g'ere og danskere.. Der er så mange ting af det vil tag flere uger af fortælle dem, dog aldrig sket hende nået..
    Kan godt forstå i bliver ophisset over sådan nogle idioter og gør jeg også selv.. men en hilsen fra en kørelærer er tag nu noget mere hensyn til skolevogne, de skal også lære det og i har selv siddet der!

• #16   24. nov 2005 de der små spraydåser.. med peberspray eller hvad det nu er.. de er faktisk gode til sådan nogle situationer smiley

skulle lige prøve en ude på mit badeværelse.. hold op, jeg kunne ikke være derude den næste halve time.. og jeg fik lidt op i næsen.. det er 100 gange værre end den værste forkølelse.. det er ikke småting sådan en lille dåse kan smiley

• #17   24. nov 2005 Har prøvet det med en dansker... Der var to svingbaner til højre, han ligger i den inderste og krydser så bare når vi må køre, jeg dytter og han hugget bremsen... smiley Ka ik sige andet en der er et baseballbat i min vogn så vis han rør den så... "Død ved kølle"... Har prøvet det med at ringe til politiet men de jo ligeglade. Så må de jo bare sende en ambulance i stedet smiley "Det indiskutabelt" rør han min bil så jeg "hurtig ude som en ninja"... Ej sys det træls man blir nød til sånoget i lille dk, og det ik engang fordi man har ramt mandens bil men bare fordi man dytter af fjolset...

• #18   24. nov 2005 Kasper S> Et bat er 1000 gange bedre "DØD VED KØLLE" (så undgår man også de der hævnaktioner man ellers kan forvente)

• #19   24. nov 2005 Ninjaer er født uden tårekanaler!!!!! smiley

• Peter B
    Peter B Tilmeldt:
    sep 2005

#20   24. nov 2005 Ja nu kan jeg grine igen.. Al magt til Dolph!!!

• #21   24. nov 2005 jeg har en ratlås der er støbt som en kølle..... den kan slå godt hårdt..... det skal dog siges jeg har aldrig brugt den.... og har heller ikke planer om medmindre jeg bliver tvunget til det...

• #22   24. nov 2005 hop ud og smadre idioten.. har kun prøvet det en gang og det var en taxa chauffør.. ellers lærer de det ALDRIG

• #23   24. nov 2005 Og drop de der jernrør køller osv. de skal trampes ned..

• Peter B
    Peter B Tilmeldt:
    sep 2005

#24   24. nov 2005 Jeg tror desværre at det kun bliver værre. For når man ikke har respekt for det land man lever i, og de normer samt moral de fleste danskere har, så melder man sig jo mere og mere ud af samfundet og danner sin egen lille verden hvor den slags opførsel og færden styre alt.
    Vilde "Dyr" i Danmark høre til i zoo bag tremmer!!

• #25   24. nov 2005 peter B
    husk nu at det ikk kun er os indvandre.. jeg kan heldigvis opføre mig ordenligt, så længe folk ikk træder mig over tæerne

• Peter B
    Peter B Tilmeldt:
    sep 2005

#26   24. nov 2005 PlayR, jeg ville ønske der var flere som dig! Desværre er det de få der ødelægger det for de fleste.

• #27   24. nov 2005 jeg ved du ikk har sagt at det kun er os.. men ville lige minde dig/jer om det alligevel.. hygge

• #28   22. maj 2006 Hej Peter..
    Her er et lille trix, som kan dæmpe gemytterne...
    Gør som mig en lille streemer i bagruden fra en bokseklub eller karateklub.
    Så bevare idioterne roen.

Kommentér på:
Vejchikane

Annonce