{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.959 visninger | Oprettet:

sænknings fjedre og underlig lyd efter {{forumTopicSubject}}

nu har jeg lige fået monteret 4 fjedre kun... den er begyndt at ryste i rattet... det er så hvad det er ved godt den skal spores og fjedre lige skal falde til...

Men....

når min bil har holdt stille længe og jeg begynder at trille og drejer rattet helt mod højre så siger den en kæmpe klonk lyd... kun når det er højre side.... den siger det kun 1 gang og kun når jeg har holdt stille i et godt stykke tid...

nogle som ved hvad det kan være???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sænknings fjedre og underlig lyd efter
  • #1   26. sep 2010 Jeg ved at trækakslen kan støde på krængningsstabilisatoren på modeller der har den større trækaksel i den ene side - det kan jeg ikke huske om din har. Men lyder underligt at den kun skulle ramme på én gang.

• #2   26. sep 2010 Lyder som om fjederen givet et klonk og sætter sig på plads.

• #3   27. sep 2010 jeg havde samme problem, jeg var sikker på at det var mine stabilisatorbolte der var gået en tur, og efter at have skiftet dem og fjedre huset fandt jeg ud af at de faktisk bare havde sidet "forkert" de havde bare ikke fået sat sig ordentligt

• #4   27. sep 2010 Kim =SSJ= . ja problemet er bare at den bliver ved....

-=E_P_D=-

hvad skal jeg så køre for at de sætter sig ordentligt???

• #5   27. sep 2010 På mange biler sidder fjedrene i en form for gummisok så de bliver på deres plads, det kunne godt lyde som om din fjeder "flytter" sig under alm. kørsel, men drejer med på plads i fjederskålen ved fuldt ratudslag.

Du kan måske afhjælpe problemet ved at give den første vinding på fjederen et par omgange gaffa-tape som hjælper med at gribe fat i fjederskålen så fjederen bliver på sin plads.

• #6   27. sep 2010 hmmm.... må jeg lige kigge på... for jeg ved vi satte den så den sad i "spænd" så fjeder ikke kunne rykke sig men falde på plads... det kan den altså godt glide over fordi fjeder er glat eller????

• #7   27. sep 2010 Prøv at se om du kan få hænderne ind under skærmkasserne og få fat i fjedrene, og så tage fat i fjederen og se om du kan dreje den i skålen. Hvis du kan det, kan det sagtens være den årsag jeg har beskrevet.

• #8   27. sep 2010 Kan også være et skidt tårnleje som holder fjederen tilbage, og når du så drejer i fuldt udslag kommer der tilpads spænding i fjederen til at lejet pludseligt gir efter og det hele drejer på plads med et smæld.... !!

Ved det ikke, men måske du skulle få en kammerat til at observere hele tårnet og forhjulet næste gang du er sikker på at den vil gøre det.

• #9   27. sep 2010 ja... tak for hjælpen... smiley

vil prøve mig frem...

Kommentér på:
sænknings fjedre og underlig lyd efter

Annonce