{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.748 visninger | Oprettet:

Nankang helårsdæk erfaringer {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg har kigget på nogle forskellige helårsdæk og fundet nogle Nankang n607 helårsdæk. Efter hvad jeg kan se, har de fået nogle fornuftige anbefalinger, især når man sammenligner med prisen! De er jo forholdsvis billige, men er de noget værd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nankang helårsdæk erfaringer
  • #2   28. sep 2010 spar ALDRIG pnge på dæk...

eftersom det er den eneste kontakt du har til vejen har det rigtig stor indflydelse på sikkerheden og køreegenskaberne...

kørte med roadstone på min gamle bmw og hold k... noget lort at køre på...nankang er et skridt ned af stien i forhold til roadstone.. så jeg ville ikke turde køre på dem...

• #3   28. sep 2010 Jeg er virkelig træt af nankang...tror jeg har haft nankang på de sidste 3 af mine biler...og næste gang skal jeg sq ha nogle andre dæk...!

• #4   28. sep 2010 for billige er ikke lavet til dansk vejer og vej forhold
    mvh
    Jan

• #5   28. sep 2010 nankang-ling long-roadstone glem det

• #6   28. sep 2010 Har kørt på nogle Nankang sommer dæk og til prisen var de ok.

Men ville ikke stole på den som helårs dæk her til vinter.

• #7   28. sep 2010 Nej tag du et Goodyear 4 seson eller perelli p2500 så får du da noget for pengene.

• #8   28. sep 2010 Jeg kan ikke anbefale dem. Har haft dem på en tidligere bil men de blev hurtigt skiftet ugen. De larmer og "sejler" rundt. og bliver hurtigt slidt. Selvfølgelig bør det afhænge af ens bil samt kørselsbehov hvad man vælger. Men i mine øjne er dæk ikke et sted man bør spare. Pris og kvalitet hænger gerne sammen.

At køre med Nankang svare nærmest til at bruge kondisko sammen med et jakkesæt

• #9   28. sep 2010 Hvis du bruger penge på en Passat 2.0 TDI Highline, så forstår jeg ikke at du kan overveje at købe så dårlige dæk.

Det eneste rigtige er at købe kvalitetsdæk, da det som de andre siger, er den eneste kontakt du har med vejen.
    Min personlige mening er så at man også bør skifte mellem sommer og vinterdæk, da vinterdæk er dårlige om sommeren, og sommerdæk er mindre gode om vinteren.
    Med helårsdæk får man et dæk som er nogenlunde lige ringe hele året, det er nærmest set et vinterdæk, med en lidt hårdere blanding, så det er en mellemting, ikke en gylden middelvej.
    Omvendt kan man sige at hvis man skifter mellem sommer og vinter, så skal man godt nok have to sæt dæk, men de bliver også kun slidt halvt så hurtigt.
    Men vinterdæk bliver slidt hurtigere om sommeren, og sommerdæk hurtigere om vinteren.

Jeg ville anbefale at købe nogle dæk fra Continental eller Michelin, og så både et sæt sommerdæk, og et sæt vinterdæk.

Hvis man ikke har vinterdæk om vinteren i Danmark, så er det fordi man ikke er afhængig af bilen, og derfor har råd til at lade bilen stå, når vejret ikke er til at køre med sommerdæk/helårsdæk.

• #10   28. sep 2010 Bare generalt helårs dæk er skod smiley Hvis du vil være sikker så hav sommerdæk samt vinterdæk..

• #11   28. sep 2010 Lad generelt være med at bruge helårsdæk - de er hverken gode om sommeren eller om vinteren.. Et godt sæt til om sommeren og et godt sæt til om vinteren, giver dig de bedste forhold.. Og lad være med at spare på dæk - det er surt at ødelægge bilens køreegenskaber ved at spare på så vigtigt et område..

• #12   28. sep 2010 Tak for alle de gode råd. Jeg tror jeg vil købe nogle gode Michelin dæk.

• #13   28. sep 2010 du kan sagtens få nogle der er lige så gode som michelin til en billigere pris,michelin er ikke så gode mere som de har været,du betaler meget for navnet.

Kommentér på:
Nankang helårsdæk erfaringer

Annonce