{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

Male fejl eller ? {{forumTopicSubject}}

Ville høre om der nogen der kun hjælpe mig med en lille ting. Jeg har fået malet nogen ting til min bil som skulle være den farve der stod i bilen men det jeg fået malet er noget lyser end bilen selv ? .
Hvor kan problemet lig ?
Kan det jeg fået malet mangle lak eller hvad kan jeg gøre for ret problemet ? .
Det først når der kommer meget lys på bilen man virkelig kan se forskellen , hm .. Håber nogen har nogen råd til hvordan jeg kan ret fejlen ! (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Male fejl eller ?
  • #1   28. sep 2010 Hvis din vogns lak er fra 96, så er den nok blevet slidt i lakken efter alle de års brug. Din vogn har nok haft samme farve i 96, som dine nye dele har i dag.

• #2   28. sep 2010 Ja, som simon siger.. Jeg ville prøve at polere bilen så det kan "flyde" sammen.

• #3   28. sep 2010 Næsten alle farver er i mange varianter af farvekoden, så der skal både farvemåler of farvekort på, for at komme så tæt på som muligt, og hvis man f.eks. skal male et nyt forskærm, så maler man som regel også fordøren med, for at ramme farven. Så en farvekode er efterhånden ubrugelig, hvis man ikke har noget med farven på.

• #4   29. sep 2010 Bilen blev malet for to år siden så farven skulle da ike være så slidt ? . Metal farver går jo ike li sådan hen og blir grim jo ? . & sys ike der nogen forskel efter jeg har poleret bilen fordi bilen står så flot som den nu gør smiley ,
    I tror ike på nogen gange me noget mer klar lak kun hjælp , altså slibe og male osv osv ? (:

• #5   29. sep 2010 Og nej det sad ike på bilen da det blevet malet . Jeg har jo en saxo . så fik jeg nogen VTS skjorter jeg ville ha' på hele vejen rundt . Det r det han har malet som jeg ike sys ligner det andet i meget sol lys ? .. Det blir meget lyser end det gamle ? hm .. smiley

HJÆLP ! R det en hel omlakning ?

Kommentér på:
Male fejl eller ?

Annonce