{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.301 visninger | Oprettet:

Cylinder service firma, ris og ros {{forumTopicSubject}}

Hey BG
Jeg står med disse ting som ska rundt et cylinder service firma:
- 6 cylinderet Motorblok ska bores og planslibes
- Skarp knast ska pudses
- Topstykke ska trykprøves og planslibes
Der ska nye ventiler i, så ka de mon slibe sæderne op i topstykket til de nye ventiler uden at have dem eller ska man ha samlet topstykket med helt nyt indmad inden man sender det afsted??

Er der nogle cylinder service firma'er i Jylland som ka foretrækkes frem for andre, så man ik står med håret i postkassen bagefter??

Overvejer at smide det ned til Midtjydsk cylinder service i Viborg, nogle med erfaring herfra?

Håber i ka komme med lidt input.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cylinder service firma, ris og ros
  • #1   29. sep 2010 har fået lavet mange toppe i viborg. de har virker perfekt.. og plejer smide mellem 1000 og 1500 for en renovering af et 4 cylinderes top. men ved det dyrt ved dem og få bores cylindere. ca 1200kr pr hul... og ang knast vil jeg anbefale westspeed...

• #2   29. sep 2010 Jeg havde min MR2 Motor ude ved Carl Christensen og var ganske godt tilfreds smiley

• #3   29. sep 2010 Midtjydsk cylinder service går for at have et pænt ry.. Ellers ved jeg ikke så meget om dem.. Men jeg ved du skal holde dig fra Varde cylinderservice!! De kan i hvert fald ikke renovere MF34 motorer! smiley

• #4   29. sep 2010 Er prisen godt nok 1200 pr hul ved opboring?? Det lyder satme da noget vildt.. Har nemlig også et fra et par stykker at de sku ku deres kram ved midtjydsk.. Carl Christensen, ka det godt passe at det hedder Au2style i Ålborg nu?

• #5   29. sep 2010 Vi har på firmaet, gode erfaringer med Aabenraa Cylinder service.

• #6   18. dec 2013 Hej. ved det er en gammel tråd, men vil prøve og sprede budskabet hvor jeg kan. Har haft V8 350 cui motor/toppe hos midtjysk cylinder service i viborg til opboring og planing af paknings flader mm. Nu står jeg så og skal samle motor med en bekendt der bygger v8 motor til drag og traktortræk og bare har styr på det med og bygge motore. han finder sindsyg mange fejl/skader i blokken revner i i siden af blokken, rever ved olie passagen ved styr til ventilløfter, revner ved lejeoverfald, støbegods synligt brækket ved ventilløfter blok tæret ved gevind til oliesi/pick up for meget rustdannelse i vandkanaler i blokken.. listen er uendelig, vi har lavet en magnetisk partikel kontrol (magnaflux) som ville kunne ha afsløret blokkens stand inden bearbejdning, men det bruger Midtjysk Cylinder service ikke. Nu står jeg med en motorBOMBE som når er færdig KAN EKSPLODERE, og koster det samme som en Spritny GM ZZ4 v8 Performance Crate motor købt og fragtet hjem fra usa. MIDTJYSK ER LIGEGLADE OG BARE SÅ I VED DET, BEARBEJDER DE FRA START DEFEKTE MOTOR OG GIVER SELVFØLGELIG INGEN GARANTI BAGEFTER.

• #7   24. jan 2014 Peter K:
    -Midtjysk tuner jo ikke officielt, og hvis du vil have lavet noget så skal du jo selv finde ud af om det er iorden INDEN behandling..
    Jeg har snakket med Midtjysk cylinderservice angående optimering af et 24 topstykke og de virkede meget proffesionelle og de ved skam hvad de laver.

• #8   23. apr 2016 Dækker Aabenraa cylinder cervis en sprunget tandrem efter de har sat ny top osv på for 8 måneder siden og 18000 km ?
    For min er lige sprunget og har kvitering for de har lavet den for 21000 kr ??

Kommentér på:
Cylinder service firma, ris og ros

Annonce